ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ- ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣ. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑ, ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ, ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ, ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΤΟ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
FIRSTLY THE SCHEMES OF AGRICULTURAL TRAINING/EDUCATION IN STATE MEMBERS OF THE E.U. ARE PRESENTED. THEN, THEORETICAL ISSUES RELATED TO THE DESIGN OF A TRAINING PROGRAMME ARE EXAMINED. DATA ANALYSIS UTILISES A BROAD RANGE OF PRIMARY ANDSECONDARY DATA DERIVED BY A SERIES OF INVESTIGATIONS USING BOTH QUALITATIVE AND QUANTITATIVE METHODS. THE CONCLUSIONS, AFTER AN EXAMINATION OF THE WEAKNESSES OF AGRICULTURAL TRAINING IN GREECE AS WELL AS A SYNTHESIS OF THE VIEWS CONCERNING THE ESTABLISHMENT OF A SYSTEMATIC TRAINING SCHEME FOR YOUNG FARMERS, REFER TO A FRAMEWORK OF SUCH A TRAINING PROGRAMME. THE FRAMEWORK INCLUDES FACTORSSUCH AS THE OVERALL DESIGN OF A TRAINING PROGRAMME, THE AIMS AND OBJECTIVES, PRACTICALS AND APPRENTICESHIP, TRAINING PREMICES, EDUCATIONAL MATERIALS, EVALUATION PROCEDURES, TRAINING STAFF, TRAINING ORGANISATION AS WELL AS THE WIDER SOCIOECONOMIC PRECONDITIONS FOR SUCH A PROGRAMME IN GREECE.