HEAL DSpace

Διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που συνδέονται με την εκπαίδευση των νεοεισερχόμενων στη γεωργία

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Παναγιώτου Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Κουτσούρης, Αλέξανδρος el
dc.date.issued 1994-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7922
dc.description Πρόκειται για Διδακτορική Διατριβή που υποβλήθηκε στο Γεωργικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΓρΠΑ). Η Βιβλιοθήκη διαθέτει σε ξεχωριστή συλλογή το έντυπο αρχείο. el
dc.description.abstract ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ- ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣ. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑ, ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ, ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ, ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΤΟ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. el
dc.description.abstract FIRSTLY THE SCHEMES OF AGRICULTURAL TRAINING/EDUCATION IN STATE MEMBERS OF THE E.U. ARE PRESENTED. THEN, THEORETICAL ISSUES RELATED TO THE DESIGN OF A TRAINING PROGRAMME ARE EXAMINED. DATA ANALYSIS UTILISES A BROAD RANGE OF PRIMARY ANDSECONDARY DATA DERIVED BY A SERIES OF INVESTIGATIONS USING BOTH QUALITATIVE AND QUANTITATIVE METHODS. THE CONCLUSIONS, AFTER AN EXAMINATION OF THE WEAKNESSES OF AGRICULTURAL TRAINING IN GREECE AS WELL AS A SYNTHESIS OF THE VIEWS CONCERNING THE ESTABLISHMENT OF A SYSTEMATIC TRAINING SCHEME FOR YOUNG FARMERS, REFER TO A FRAMEWORK OF SUCH A TRAINING PROGRAMME. THE FRAMEWORK INCLUDES FACTORSSUCH AS THE OVERALL DESIGN OF A TRAINING PROGRAMME, THE AIMS AND OBJECTIVES, PRACTICALS AND APPRENTICESHIP, TRAINING PREMICES, EDUCATIONAL MATERIALS, EVALUATION PROCEDURES, TRAINING STAFF, TRAINING ORGANISATION AS WELL AS THE WIDER SOCIOECONOMIC PRECONDITIONS FOR SUCH A PROGRAMME IN GREECE. en
dc.language.iso el el
dc.subject Γεωργική εκπαίδευση el
dc.subject Νέοι αγρότες el
dc.subject Νέοι γεωργοί el
dc.subject Γεωπόνοι el
dc.subject Γεωργικές εφαρμογές el
dc.subject Κέντρα Γεωργικής Εκπαίδευσης el
dc.subject.classification ΓρΠΑ ΔΔ ΚΟΥ el
dc.title Διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που συνδέονται με την εκπαίδευση των νεοεισερχόμενων στη γεωργία el
dc.title.alternative Crucial factors related to the training and education of the newcomers into agriculture in Greece el
dc.type Διδακτορική Διατριβή / Γεωργικό Πανεπιστήμιο Αθηνών el
dc.description.version Έντυπη έκδοση el
dc.contributor.department ΓρΠΑ / Τμήμα Γεωργικής Οικονομίας / Φροντιστήριο Συγκριτικής Γεωργίας & Γεωργικής Εφαρμογών el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account