Browsing 1995 έως σήμερα. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών / Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης "Αλέξανδρος Πουλοβασίλης" by Subject "FMCG industry companies"
1995 έως σήμερα. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών / Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης "Αλέξανδρος Πουλοβασίλης"
→
Browsing 1995 έως σήμερα. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών / Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης "Αλέξανδρος Πουλοβασίλης" by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing 1995 έως σήμερα. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών / Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης "Αλέξανδρος Πουλοβασίλης" by Subject "FMCG industry companies"
Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να ελεγχθεί κατά πόσο οι
επιχειρήσεις εφαρμόζουν το εσωτερικό μάρκετινγκ, αν δηλαδή υπάρχει η φιλοσοφία
του εσωτερικού πελάτη, κατά πόσο οι άνθρωποι (υφιστάμενοι και ...