HEAL DSpace

Σχεδιασμός προϋπολογισμός και κριτήρια μέτρησης επιδόσεων της λειτουργίας μάρκετινγκ

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Καζαντζής, Χρήστος el
dc.contributor.author Αναστασόπουλος, Βασίλειος Δ. el
dc.date.issued 2010-09-14T08:10:34Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/179
dc.description.abstract Οι συνεχείς οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις σε διεθνές επίπεδο, οι πραγματοποιούμενες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον και η ισχυρότερη πίεση που ασκούν οι πελάτες στην επιχείρηση, έχουν επηρεάσει δραστικά τον τρόπο συμπεριφοράς, λειτουργίας και διαδικασίας στρατηγικού σχεδιασμού των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η διαδικασία αυτή επιτρέπει στην επιχείρηση να αναγνωρίζει τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο περιβάλλον της και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά της και να κατευθύνει τους πόρους της στις ευκαιρίες εκείνες που έχει τις δυνατότητες να εκμεταλλευθεί. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προσφέρει σημαντική βοήθεια στον συνολικότερο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης και αποτελεί την αφετηρία όλων των δραστηριοτήτων που υπεισέρχονται στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Ο προϋπολογισμός είναι ιδιαίτερα χρήσιμος και αποτελεσματικός όταν αποτελεί ένα αναπόσπαστο τμήμα του επιχειρησιακού σχεδιασμού της επιχειρηματικής δράσης. Με τους προϋπολογισμούς οι επί μέρους οργανωτικές μονάδες μιας επιχείρησης (μάρκετινγκ, έρευνα και ανάπτυξη, κτλ) εκφράζουν σε ποσοτικούς όρους τα προγράμματα και σχέδια που εκπονήθηκαν για τη λειτουργία τους σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και για την επίτευξη των στόχων τους. Οι προϋπολογισμοί λειτουργίας μάρκετινγκ προβλέπουν τη σύνδεση μεταξύ του στρατηγικού σχεδίου και άλλων λειτουργικών σχεδίων μάρκετινγκ και πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματωθούν με άλλα σχέδια και να παρέχουν χρήσιμες αναλύσεις για να στηρίξουν την κρίση των αρμόδιων του μάρκετινγκ για το σχεδιασμό. 0εδομένων των παραπάνω προκλήσεων, καθίσταται σαφές ότι τα συστήματα μέτρησης της επίδοσης της επιχείρησης αποτελούν εργαλεία ζωτικής σημασίας για το μάνατζμεντ. Η μέτρηση των επιδόσεων του μάρκετινγκ μέσα από ισορροπημένες κάρτες επιδόσεων και συγκεκριμένα με τον Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας, προσεγγίζεται από μια σωστά «σταθμισμένη» ομάδα από βασικούς δείκτες επίδοσης, οι οποίοι αξιολογούν την επίδοση σε επιμέρους τομείς που είναι κρίσιμοι για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης. el
dc.description.abstract Continued economic and political developments at the international level, the ongoing changes in business environment and the stronger pressure from customers to the company, have dramatically affected the course of conduct, operational and strategic planning process of modern business. This process allows the company to recognize the changes occurring in the environment and the opportunities in the market and to direct resources to those opportunities has the potential to exploit. The strategic marketing planning offers significant assistance in holistic strategic planning firm and is the starting point of all activities involved in strategic planning of the operation. The budget is very useful and effective when it is an integral part of operational planning of doing business. With the budgets individual organizational units of a business (marketing, research and development, etc.) reflect in quantitative terms the programs and projects prepared for operation in a given period and to achieve their goals. The budgets of the department of marketing provide a link between the strategic plan and other marketing and operational plans and should be able to integrate with other projects and to provide useful analysis to support the decisions of the competent marketing planning. Given the above challenges, it is clear that the systems for measuring performance of the business are essential tools for management. Performance measurement of marketing through balanced performance cards, especially the Balanced Scorecard, approached by a well "balanced" group of key performance indicators, assess the performance in some areas that are crucial for the further development of the company. en
dc.language.iso el el
dc.subject.other Προϋπολογισμός el
dc.subject.other Μάρκετινγκ el
dc.subject.other Σχεδιασμός el
dc.subject.other Επιχειρήσεις el
dc.title Σχεδιασμός προϋπολογισμός και κριτήρια μέτρησης επιδόσεων της λειτουργίας μάρκετινγκ el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.subject.agrovoc Budgets en
dc.subject.agrovoc Marketing en
dc.subject.agrovoc Planning en
dc.subject.agrovoc Corporations en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account