dc.contributor.advisor |
Λαζαρίδης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.author |
Αϊβάζογλου, Μαρία Γ. |
el |
dc.date.issued |
2011-03-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/217 |
|
dc.description.abstract |
Η συγκεκριµένη διπλωµατική έρευνα έχει ως σκοπό της την µελέτη της σχέσης της αξίας της επωνυµίας καθώς και των υπόλοιπων παραγόντων που οδηγούν στην ύπαρξη πελατειακής πίστης. Συγκεκριµένα, µελετήθηκε το πώς οι επιµέρους διαστάσεις της αξίας της επωνυµίας, η αξία του προϊόντος και η εµπιστοσύνη στην επωνυµία επιδρούν µε την πελατειακή πίστη µέσω της ικανοποίησης.
Για την µελέτη αυτή πραγµατοποιήθηκε έρευνα στους καταναλωτές χυµών ψυγείου και συγκεκριµένα στους καταναλωτές του προϊόντος Life της εταιρείας ΔΕΛΤΑ.
Στον πρώτο τµήµα της διατριβής παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τους υπό µελέτη παράγοντες, ενώ στο δεύτερο τµήµα παρουσιάζονται οι αναλύσεις και τα συµπεράσµατα που προέκυψαν από την έρευνα.
Τα αποτελέσµατα της έρευνας επαλήθευσαν τις ερευνητικές υποθέσεις δηλαδή την ύπαρξη των σχέσεων αυτών, τονίζοντας την σπουδαιότητα της σηµασίας της πελατειακής πίστης και τα οφέλη που προσφέρει στην επιχείρηση. |
el |
dc.description.abstract |
The main purpose of this study was the investigation of the relationship between
Brand Equity and the others factors who leads to the Customer Loyalty. Specially, it
was studied how the different aspects of Brand Equity, Product Value and Brand
Trust affect Customer Loyalty through Satisfaction.
For accomplish this study, we made a survey on juice consumers and particular on
those who consume the product Life of the company DELTA.
In the first part of thesis presents the literature review of the studied factors, while in
the second presents the analysis and conclusions which drawn from the research.
These results verified the hypotheses of the research, that these relations between
factors are existence, emphasized the importance of customer loyalty and the benefits
that offers to the company. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Πελατειακή πίστη |
el |
dc.subject |
Εμπιστοσύνη |
el |
dc.subject |
Ικανοποίηση |
el |
dc.subject |
Αντιλαμβανόμενη ποιότητα |
el |
dc.subject |
Επώνυμα προϊόντα |
el |
dc.subject |
Αναγνωρισιμότητα μάρκας |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά καταναλωτή |
el |
dc.subject |
Χυμοί φρούτων |
el |
dc.subject.lcsh |
Customer loyalty |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand choice |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand loyalty |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand name products |
en |
dc.subject.lcsh |
Fruit juice industry -- Greece |
en |
dc.subject.lcsh |
Fruit juices |
en |
dc.subject.lcsh |
Consumers' preferences -- Research -- Greece |
en |
dc.subject.lcsh |
Consumer behaviour -- Research -- Greece |
en |
dc.title |
Μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |