HEAL DSpace

Μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Λαζαρίδης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Αϊβάζογλου, Μαρία Γ. el
dc.date.issued 2011-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/217
dc.description.abstract Η συγκεκριµένη διπλωµατική έρευνα έχει ως σκοπό της την µελέτη της σχέσης της αξίας της επωνυµίας καθώς και των υπόλοιπων παραγόντων που οδηγούν στην ύπαρξη πελατειακής πίστης. Συγκεκριµένα, µελετήθηκε το πώς οι επιµέρους διαστάσεις της αξίας της επωνυµίας, η αξία του προϊόντος και η εµπιστοσύνη στην επωνυµία επιδρούν µε την πελατειακή πίστη µέσω της ικανοποίησης. Για την µελέτη αυτή πραγµατοποιήθηκε έρευνα στους καταναλωτές χυµών ψυγείου και συγκεκριµένα στους καταναλωτές του προϊόντος Life της εταιρείας ΔΕΛΤΑ. Στον πρώτο τµήµα της διατριβής παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τους υπό µελέτη παράγοντες, ενώ στο δεύτερο τµήµα παρουσιάζονται οι αναλύσεις και τα συµπεράσµατα που προέκυψαν από την έρευνα. Τα αποτελέσµατα της έρευνας επαλήθευσαν τις ερευνητικές υποθέσεις δηλαδή την ύπαρξη των σχέσεων αυτών, τονίζοντας την σπουδαιότητα της σηµασίας της πελατειακής πίστης και τα οφέλη που προσφέρει στην επιχείρηση. el
dc.description.abstract The main purpose of this study was the investigation of the relationship between Brand Equity and the others factors who leads to the Customer Loyalty. Specially, it was studied how the different aspects of Brand Equity, Product Value and Brand Trust affect Customer Loyalty through Satisfaction. For accomplish this study, we made a survey on juice consumers and particular on those who consume the product Life of the company DELTA. In the first part of thesis presents the literature review of the studied factors, while in the second presents the analysis and conclusions which drawn from the research. These results verified the hypotheses of the research, that these relations between factors are existence, emphasized the importance of customer loyalty and the benefits that offers to the company. en
dc.language.iso el el
dc.subject Πελατειακή πίστη el
dc.subject Εμπιστοσύνη el
dc.subject Ικανοποίηση el
dc.subject Αντιλαμβανόμενη ποιότητα el
dc.subject Επώνυμα προϊόντα el
dc.subject Αναγνωρισιμότητα μάρκας el
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject Χυμοί φρούτων el
dc.subject.lcsh Customer loyalty en
dc.subject.lcsh Brand choice en
dc.subject.lcsh Brand loyalty en
dc.subject.lcsh Brand name products en
dc.subject.lcsh Fruit juice industry -- Greece en
dc.subject.lcsh Fruit juices en
dc.subject.lcsh Consumers' preferences -- Research -- Greece en
dc.subject.lcsh Consumer behaviour -- Research -- Greece en
dc.title Μέτρηση των βασικών παραγόντων της αξίας της επωνυμίας και η εξέτασή της ως παράγοντα που οδηγεί στην αφοσίωση του καταναλωτή. Η περίπτωση του εμπορικού σήματος Life στο χώρο των συσκευασμένων χυμών el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account