HEAL DSpace

Διερύνηση των παραγόντων που επιδρούν στην αφοσίωση του πελάτη σε επώνυμα προϊόντα τροφίμων. Η περίπτωση των επώνυμων γαλακτοκομικών προϊόντων.

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Χρυσοχοϊδης, Γεώργιος
dc.contributor.author Βαμβακερή, Καλλιόπη Ε.
dc.date.issued 2011-04-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/221
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αφοσίωση του Έλληνα καταναλωτή σε επώνυμα γαλακτοκομικά προϊόντα και η ανάλυση της επίδρασης που έχουν σε αυτήν. Πιο αναλυτικά, οι παράγοντες που διερευνήθηκαν είναι οι εξής: η διαφήμιση, η τιμή, η ποιότητα, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, η προώθηση του, η ικανοποίηση και η οικογένεια όπως επίσης και οι δημογραφικοί: φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση και μηνιαίο εισόδημα νοικοκυριού. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι ποσοτική μέθοδος με τη συλλογή ερωτηματολογίων από την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και τα αποτελέσματα αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS v.17. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο μόνος παράγοντας που επηρεάζει θετικά την αφοσίωση του καταναλωτή σε μια συγκεκριμένη επωνυμία γαλακτοκομικού προϊόντος είναι η ευχαρίστηση που παίρνει από την κατανάλωσης της ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το γεγονός ότι η επιρροή από την οικογένεια δεν παρουσιάστηκε στατιστικά σημαντικός παράγοντας όπως μπορεί να φανταζόταν κανείς. el
dc.description.abstract The purpose of this study is to investigate the factors which influence the loyalty of the Greek consumers in branded dairy products and to analyze this impact. More specifically, the factors which were investigated are: 1) the advertising, 2) the price, 3) the quality, 4) the product features, 5) the promotion, 6) the satisfaction and finally the family. Also, some demographic factors were investigated such as: gender, age, education, marital status and monthly household income. The method which was used is a quantitative method with the collection of questionnaires from the area of Athens and the results were analyzed in the statistical program SPSS v.17. The results have showed that the only factor which influences the loyalty of consumers in a particular dairy brand is the pleasure that someone gets from the consumption of particular brand. Finally, the interesting part is that the essay has showed that the influence of the family is not statistically a significant factor as someone could have imagined. en
dc.language.iso el el
dc.subject Γαλακτοκομικά προϊόντα el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject Επώνυμο προϊόν el
dc.subject Αφοσίωση καταναλωτή el
dc.subject.lcsh Customer loyalty -- Greece en
dc.subject.lcsh Brand choice en
dc.subject.lcsh Brand loyalty en
dc.subject.lcsh Brand name products en
dc.subject.lcsh Dairy products -- Greece en
dc.subject.lcsh Consumers' preferences -- Greece -- Research en
dc.subject.lcsh Consumer behaviour -- Greece -- Research en
dc.title Διερύνηση των παραγόντων που επιδρούν στην αφοσίωση του πελάτη σε επώνυμα προϊόντα τροφίμων. Η περίπτωση των επώνυμων γαλακτοκομικών προϊόντων. el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account