HEAL DSpace

Ανάλυση του ανταγωνισμού στον κλάδο της οινοποιίας και χρηματοοικονομική ανάλυση της "Κτήμα Χατζημιχάλη Α.Ε."

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Σπαθής, Παύλος el
dc.contributor.author Σούλος, Λουκάς el
dc.date.issued 2012-03-05T11:07:00Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/3659
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της εγχώριας αγοράς οίνου καθώς και η χρηματοοικονομική ανάλυση μιας επιχείρησης του κλάδου (Κτήμα Χατζημιχάλη) κατά την περίοδο 2005 – 2008. Τα στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκε η εργασία προέρχονται από ηλεκτρονικές πηγές, επιστημονικά άρθρα, άρθρα εφημερίδων, από την ICAP και από στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την επικοινωνία με διοικητικά στελέχη της «Κτήματα Χατζημιχάλη Α.Ε.». Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύεται ο κλάδος της οινοποιίας. Πιο συγκεκριμένα, αφού γίνεται στο πρώτο κεφάλαιο μια συνοπτική παρουσίαση του περιβάλλοντος που δρουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, ακολουθεί η παρουσίαση των χαρακτηριστικών του κλάδου και εξετάζονται οι παράγοντες που επιδρούν στην ζήτηση και την προσφορά των προϊόντων της οινοποιίας. Ακολούθως, με τη βοήθεια υποδείγματος του Porter και της ανάλυσης SWOT (σύμφωνα με την ICAP) αναλύεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου και εντοπίζονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, οι ευκαιρίες και οι απειλές που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου (κοινή βάση). Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας «Κτήματα Χατζημιχάλη Α.Ε.», βάση χρηματοοικονομικών δεικτών, προκειμένου να διαπιστωθεί πως κινείται μια μεσαία επιχείρηση του κλάδου (σύμφωνα με το ύψος του προϋπολογισμού) καταφέρνοντας να είναι κερδοφόρα, να διαθέτει επάρκεια ρευστότητας και να είναι ανταγωνιστική. el
dc.description.abstract Purpose of this study is to investigate the domestic wine market and to analyze the financial situation of a medium - sized enterprise in the period 2005 – 2008. The evidence on which it was based on work derived from online sources, scholarly articles, newspaper articles, consulting company as ICAP and from information gathered by communicating with managers in the “Hatzimichali S.A.” The study is divided into two parts. The first part discusses the wine industry. More specifically, after the first chapter is an overview of environmental operating businesses in Greece, followed by the presentation of the characteristics of the industry and finally examines the factors affecting demand and supply products of winemaking. Then, using Porter’s model and SWOT analysis explores the competition between companies in the sector and identifies the advantages, disadvantages, opportunities and threats that may face the industry. The second part discusses the financial condition of “Hatzimichali S.A.”, based on financial ratios to determine how a moving, medium enterprise managed to be profitable, competitive and to have sufficient liquidity. en
dc.language.iso el el
dc.subject Κλάδος οινοποιϊας el
dc.subject Χρηματοιοικονομική ανάλυση el
dc.subject Ανταγωνισμός el
dc.subject.lcsh Wine industry -- Greece en
dc.subject.lcsh Wine industry -- Economic aspects -- Greece en
dc.subject.lcsh Competition -- Greece en
dc.title Ανάλυση του ανταγωνισμού στον κλάδο της οινοποιίας και χρηματοοικονομική ανάλυση της "Κτήμα Χατζημιχάλη Α.Ε." el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account