dc.contributor.advisor |
Λαζαρίδης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.author |
Αποστολόπουλος, Δημήτριος Β. |
el |
dc.date.issued |
2012-09-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/4975 |
|
dc.description.abstract |
Η αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μια διαρκώς
αναπτυσσόμενη αγορά. Ο τρόπος με τον οποίον επιλέγουν οι καταναλωτές ένα
τέτοιο προϊόν έναντι των αντιστοίχων επώνυμων, αποτελεί ένα ενδιαφέροντα χώρο.
Στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, υπάρχουν κάποιες έρευνες που να μελετούν τη
συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τέτοια προϊόντα. Ωστόσο, στην Ελλάδα δεν
υπάρχουν αντίστοιχες ερευνητικές προσπάθειες.
Η ερευνητική υπόθεση που ετέθη στην παρούσα διπλωματική εργασία ήταν
ότι η εικόνα του καταστήματος, που στη βιβλιογραφία αποτελεί σημαντικότατο
παράγοντα επιλογής, προϊόντων, δημιουργεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών
στο κατάστημα η οποία μεταφέρεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που φέρει. Η
εμπιστοσύνη αυτή, δημιουργεί και θετική στάση προς τα προϊόντα ιδιωτικής
ετικέτας, η οποία εν τέλει, προκαλεί πρόθεση επαναγοράς από τον καταναλωτή.
Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν πράγματι την θεωρητική αυτή τοποθέτηση.
Οι σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών αποδείχθηκαν στατιστικά σημαντικές, ενώ δε
παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των μεταβλητών των
θεωρητικών υποθέσεων και των δημογραφικών χαρακτηριστικών.
Διάφορα ερωτήματα, προβληματισμοί και προτάσεις παρατίθενται στο
τέλος, ως συζήτηση και περιορισμοί της παρούσης διπλωματικής εργασίας. |
el |
dc.description.abstract |
Private label’s market is a rapid developing market share in retailers’ sales.
The way customers choose to pick such products, makes up an interesting issue to
study. Current literature yields on it, although in our country lacks on similar
research.
The basic hypothesis schema that was taken into consideration in the present
study is that “Store Image” has a positive effect on “Trust on Store” by customers
and that trust depicts on “Trust on Store Private Labels”. Finally “Trust on Store
Private Labels” has a positive effect, also, on “Attitudes towards Private Label
Brands” and Attitude, finally, emerges “Intention to Rebuy”, on behalf of customers.
Present study results, confirmed the hypothesis schema, also supported by
the international literature. Statistically significant difference noted among variables,
while statistically insignificant differences noted among variables and demographic
profile, as well.
Discussion, questions and limitations are cited in the end of the study. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας |
el |
dc.subject |
Προτιμήσεις καταναλωτών |
el |
dc.subject |
Αγοραστική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Ελλάδα |
el |
dc.subject |
Εικόνα καταστήματος |
el |
dc.subject.lcsh |
Brand choice |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand loyalty |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand name products |
en |
dc.subject.lcsh |
Consumers' preferences -- Greece -- Research |
en |
dc.subject.lcsh |
Consumer behaviour -- Greece -- Research |
en |
dc.title |
Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |