HEAL DSpace

Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Λαζαρίδης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Αποστολόπουλος, Δημήτριος Β. el
dc.date.issued 2012-09-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/4975
dc.description.abstract Η αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά. Ο τρόπος με τον οποίον επιλέγουν οι καταναλωτές ένα τέτοιο προϊόν έναντι των αντιστοίχων επώνυμων, αποτελεί ένα ενδιαφέροντα χώρο. Στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, υπάρχουν κάποιες έρευνες που να μελετούν τη συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τέτοια προϊόντα. Ωστόσο, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αντίστοιχες ερευνητικές προσπάθειες. Η ερευνητική υπόθεση που ετέθη στην παρούσα διπλωματική εργασία ήταν ότι η εικόνα του καταστήματος, που στη βιβλιογραφία αποτελεί σημαντικότατο παράγοντα επιλογής, προϊόντων, δημιουργεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο κατάστημα η οποία μεταφέρεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που φέρει. Η εμπιστοσύνη αυτή, δημιουργεί και θετική στάση προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η οποία εν τέλει, προκαλεί πρόθεση επαναγοράς από τον καταναλωτή. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν πράγματι την θεωρητική αυτή τοποθέτηση. Οι σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών αποδείχθηκαν στατιστικά σημαντικές, ενώ δε παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των μεταβλητών των θεωρητικών υποθέσεων και των δημογραφικών χαρακτηριστικών. Διάφορα ερωτήματα, προβληματισμοί και προτάσεις παρατίθενται στο τέλος, ως συζήτηση και περιορισμοί της παρούσης διπλωματικής εργασίας. el
dc.description.abstract Private label’s market is a rapid developing market share in retailers’ sales. The way customers choose to pick such products, makes up an interesting issue to study. Current literature yields on it, although in our country lacks on similar research. The basic hypothesis schema that was taken into consideration in the present study is that “Store Image” has a positive effect on “Trust on Store” by customers and that trust depicts on “Trust on Store Private Labels”. Finally “Trust on Store Private Labels” has a positive effect, also, on “Attitudes towards Private Label Brands” and Attitude, finally, emerges “Intention to Rebuy”, on behalf of customers. Present study results, confirmed the hypothesis schema, also supported by the international literature. Statistically significant difference noted among variables, while statistically insignificant differences noted among variables and demographic profile, as well. Discussion, questions and limitations are cited in the end of the study. en
dc.language.iso el el
dc.subject Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας el
dc.subject Προτιμήσεις καταναλωτών el
dc.subject Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Εικόνα καταστήματος el
dc.subject.lcsh Brand choice en
dc.subject.lcsh Brand loyalty en
dc.subject.lcsh Brand name products en
dc.subject.lcsh Consumers' preferences -- Greece -- Research en
dc.subject.lcsh Consumer behaviour -- Greece -- Research en
dc.title Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών, ως προς την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account