HEAL DSpace

Αντιδράσεις των καταναλωτών ως προς τις δράσεις της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: μια έρευνα για το πως οι καταναλωτές αποδίδουν σε ένα πλαίσιο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Λιαπάκης, Αναστάσιος Μ. el
dc.date.issued 2015-09-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/6078
dc.description.abstract Ο όρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εκφράζει ένα σύνολο δράσεων που οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν στο πλαίσιο αντιμετώπισης πάγιων ζητημάτων της κοινωνίας και του περιβάλλοντος γενικότερα. Είναι ένας παράγοντας μου ημέρα με την ημέρα λαμβάνει ενεργό ρόλο στην επιλογή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από τους καταναλωτές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σημαντικότητας της Εταιρικής Κοινωνικής για τους Έλληνες καταναλωτές. Για τον σκοπό αυτό, εξετάστηκε το κοινωνικό και οικονομικό προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών και οι προσδοκίες τους από τις Ελληνικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Η εξαγωγή των αποτελεσμάτων, πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS 20 για Windows. Τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι αρκετά ενθαρρυντικά. Οι Έλληνες καταναλωτές τοποθετούν την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στους κύριους παράγοντες για την επιλογή ενός προϊόντος. Έπειτα, παρατηρήσαμε ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω χρήματα για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας εταιρίας που εφαρμόζει Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη παρόλο που η ενημέρωση των καταναλωτών για το έργο αυτό των εταιριών είναι ελλιπής. el
dc.description.abstract The term Corporate Social Responsibility (CSR), is defined as a group of actions which are developed by some corporations in order to cope with core problems of society and environment in general. CSR, has become an essential factor involved in the process of customers’ choosing products or services. The main goal of this bachelor thesis is to investigate whether and which point CSR is a factor which has a significant impact on Greek customers’ buying behavior and practices. We first tried to describe the social and financial profile of Greek customers as much as their expectations concerning Greek corporations. The method used includes a structured questionnaire. Results were analyzed by SPSS13.0 for windows. The main findings of the study are quite encouraging. Greek customers view CSR as an important factor during the process of the choice of a product. We also came to the result that Greek customers are willing to pay a larger amount in order to buy a product/service offered by a corporation which has adopted CSR despite the inefficient levels of information about the socially beneficial role of these corporations. en
dc.language.iso el el
dc.subject Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Καταναλωτές el
dc.title Αντιδράσεις των καταναλωτών ως προς τις δράσεις της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: μια έρευνα για το πως οι καταναλωτές αποδίδουν σε ένα πλαίσιο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account