dc.contributor.advisor |
Κλωνάρης, Ευστάθιος |
|
dc.contributor.author |
Βέργου, Ρεβέκα |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-28T10:33:43Z |
|
dc.date.available |
2017-04-28T10:33:43Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-28 |
|
dc.date.submitted |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/6571 |
|
dc.description |
Η Βιβλιοθήκη δεν διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή |
el |
dc.description.abstract |
Πολυάριθμοι είναι οι ορισμοί και το είδος προσέγγισης του επιχειρηματικού μοντέλου μίας επιχείρησης. Παράλληλα, παρατηρείται ποικιλία απόψεων των ερευνητών στη σύνδεση επιχειρηματικού μοντέλου και στρατηγικής. Το ισχύον και προτεινόμενο μοντέλο μελετήθηκαν με άξονα τις επιλογές του υπό εξέταση συνεταιρισμού και τα αποτελέσματα που αυτές έχουν ως συνέπεια. Εντοπίστηκαν οι στόχοι του συνεταιρισμού, μέσω ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από 41 μέλη αυτού και μέσω συνεντεύξεων από το Διευθυντή του συνεταιρισμού. Τα στοιχεία του ερωτηματολογίου επεξεργάστηκαν μέσω «IBM SPSS Statistics Data Editor» και συνέβαλαν στην κατανόηση της στρατηγικής του συνεταιρισμού. Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη τη στρατηγική του οργανισμού, τους εξωγενείς παράγοντες του τομέα, στον οποίο δραστηριοποιείται και εσωτερικούς παράγοντες, όπως τη δομή διακυβέρνησης του συνεταιρισμού, προτάθηκε το επιχειρηματικό μοντέλο προς υιοθέτηση. Τα βασικά χαρακτηριστικά που αυτό περιλαμβάνει είναι η κάθετη ολοκλήρωση, η αφοσίωση και εμπιστοσύνη μελών – συνεταιρισμού, η αποτελεσματικότητα δικτύου και λειτουργιών, η αξία, η αφοσίωση πελατών και η καινοτομία. Τέλος, προτάθηκε η εκτενέστερη διερεύνηση στα κόστη ιδιοκτησίας που ενδεχομένως λαμβάνουν χώρα στον συνεταιρισμό, ως στοιχείο που είναι δυνατό να συμβάλει στην μακροζωία του. |
el |
dc.description.abstract |
The definitions and types of approaches to a company’s business model are numerous. At the same time, there are various researchers’ views on the link between a business model and strategy. The current and proposed model were studied, driven by the choices of the cooperative under examination and the resulting consequences they had. The cooperative’s objectives were identified through a questionnaire filled in by 41 of the cooperative’s members, and through the interviews with the professional manager of the Cooperative. The questionnaire data was processed by the “IBM SPSS Statistics Data Editor” and it contributed to the understanding of the cooperative’s strategy. Thus, taking into consideration the strategy of the organisation, the external factors of the sector in which it operates, as well as the internal factors, such as the cooperative governance structure, the business model to follow was proposed. The key elements of the proposed business model are vertical integration, commitment and trust between members-patron and cooperative, network efficiency and efficiency of function, value, customer loyalty and innovation. At the end, it is proposed more extensive investigation about the ownership costs which probably exist in the cooperative, as a basic component of its life cycle. |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Συνεταιρισμός |
el |
dc.subject |
Προϊόντα τύπου στέβια |
el |
dc.subject |
Στόχοι του συνεταιρισμού |
el |
dc.subject |
Στρατηγική συνεταιρισμού |
el |
dc.subject |
Διακίνηση προϊόντων τύπου στέβια |
el |
dc.subject |
Επεξεργασία προϊόντων τύπου στέβια |
el |
dc.subject.lcsh |
lc |
el |
dc.title |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη πρότασης επιχειρηματικού μοντέλου για τον συνεταιρισμό παραγωγής, επεξεργασίας και διακίνησης προϊόντων του φυτού στέβια |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |