dc.contributor.advisor |
Κλωνάρης, Ευστάθιος |
|
dc.contributor.author |
Αποστολάκου, Αναστασία |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-08T08:28:51Z |
|
dc.date.available |
2017-05-08T08:28:51Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-08 |
|
dc.date.submitted |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/6576 |
|
dc.description |
Η Βιβλιοθήκη δεν διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή |
el |
dc.description.abstract |
Με στόχο την αύξηση της ελκυστικότητας ενός τόπου και τη διεθνή του προβολή, κινούνται διαδικασίες κατά τις οποίες οι περιοχές επιδίδονται στο marketing και το branding για να βελτιώσουν την εικόνα και τη θέση τους στη διεθνή σκηνή. Έτσι το regional branding έχει μετατραπεί σε βασικό εργαλείο ανάπτυξης και επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Το brand των τουριστικών προορισμών περιγράφεται ως ένα όνομα ή σύμβολο ή άλλο γραφικό που προσδιορίζει και διαφοροποιεί έναν προορισμό από έναν άλλο, δίνει την υπόσχεση μιας αξέχαστης ταξιδιωτικής εμπειρίας και χρησιμεύει στην ανάκληση ευχάριστών αναμνήσεων από αυτήν. Στόχοι της παρούσας εργασίας, που θα μελετηθούν εκτενώς, είναι: α. Η διερεύνηση της σημασίας του τουρισμού για το Δήμο Μονεμβασίας β. Η ανάπτυξη του brand του Δήμου Μονεμβασίας γ. Η ανάπτυξη των προωθητικών ενεργειών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Μονεμβασίας δ. Γενικότερες λύσεις για την ανάπτυξη του brand, που αφορούν στη: - συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού φορέα - ανάδειξη των κύριων σημείων του Δήμου Μονεμβασίας - διαμόρφωση αντίληψης των ανθρώπων για τον τόπο τους Με βάση την ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην παρούσα εργασία, τα αποτελέσματα βασίζονται σε δευτερογενή στοιχεία που αντλήθηκαν από τις υπηρεσίες του Δήμου Μονεμβασίας, την Ένωση Ξενοδόχων Λακωνίας, τον αερολιμένα Καλαμάτας, λαογραφικούς και πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής και σε πρωτογενή στοιχεία που αντλήθηκαν από προσωπικές συνεντεύξεις με άτομα που ζουν και δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Τέλος, προτείνονται λύσεις με σκοπό ο τουρισμός στο Δήμο Μονεμβασίας να διευρυνθεί, να ενδυναμωθούν και άλλα σημεία του δήμου πέραν της καστροπολιτείας της Μονεμβάσιας, την απόκτηση ταυτότητας (brand), την ταύτιση της περιοχής με τον αγροτικό τομέα και τα άριστης ποιότητας παραγόμενα προϊόντα, τη δημιουργία προωθητικών ενεργειών που θα καταστήσουν τον τόπο ελκυστικό στην αγορά στόχο, να τονιστεί η σημαντικότητα της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και τέλος να υπογραμμιστεί η σημασία της εκπαίδευσης στον κλάδο του τουρισμού. |
el |
dc.description.abstract |
In an attempt to increase the attractiveness and polish up the international image of a destination, regions utilise marketing and branding prosseses to improve the image and position thereof in the international arena. Therefore, regional branding has become a key tool for growth and competitive advantage. The tourist destinations brand is described as a name or symbol or a logo that identifies and differentiates a destination from another, gives the promise of a memorable travel experience and serves to recall happy memories. The goals of this thesis, which will be studied in detail, are among others: a. The investigation of the importance of tourism for the Municipality of Monemvasia b. The brand development of the Municipality of Monemvasia c. The development of promotional activities for tourism in the Municipality of Monemvasia d. General solutions for the brand development, relating to: - Cooperation between the public and the private sector - Highlighting the main points of the Municipality of Monemvasia - The shape of perception of residents for their land During the reaserch conducted for this paper, the results are based on secondary data, which were drawn from the Municipality of Monemvasia services, the Hotel Association of Laconia, the Kalamata airport, folklore and cultural associations. Primary data was also utilized in the form of interviews conducted with people, who live and work in the area of interest. Finally, this dissertation proposes solutions that will broaden the tourism in the Municipality of Monemvasia and will strengthen additional areas beyond the castle town of Monemvasia. Suggestions are unveiled which will allow the area to obtain identity (brand) and be identified as a place with high quality agricultural products as well as new promotional activities that will make the place attractive. Further, emphasis is put on the importance of cooperation between the public and the private sectors and finally highlighting the importance of education in the tourism industry. |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Μονεμβάσια |
el |
dc.subject |
Branding |
el |
dc.subject |
Τουρισμός |
el |
dc.subject |
Αγροτικός κλάδος |
el |
dc.subject |
Προώθηση περιοχής |
el |
dc.subject.lcsh |
lc |
el |
dc.title |
Regional branding: Η περίπτωση του Δήμου Μονεμβασίας |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |