HEAL DSpace

Mελέτη παραγόντων διείσδυσης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στα κανάλια διανομής του εξωτερικού

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος
dc.contributor.author Τουρκαντώνη, Ευλαβία
dc.date.accessioned 2017-05-09T08:24:29Z
dc.date.issued 2017-05-09
dc.date.submitted 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/6580
dc.description Η Βιβλιοθήκη δεν διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή el
dc.description.abstract α προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα, αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη κατηγορία εξαγόμενων προϊόντων στην χώρα μας . Στα κύρια εξαγώγιμα προϊόντα εντάσσονται το ελαιόλαδο, οι βρώσιμες ελιές, τα τυριά, τα ψάρια, τα κομποστοποιημένα ροδάκινα και το κρασί. Η παρούσα ερευνητική μελέτη αποτελεί εγχειρίδιο για όποιον θέλει να επενδύσει στον τομέα των εξαγωγών. Yιοθετώντας το μοντέλο της πολυκριτηριακής ανάλυσης AHP (Analytical Hierarchy Process), μέσω ερωτηματολογίων τα οποία απευθύνθηκαν σε ειδήμονες του χώρου των εξαγωγών (ακαδημαϊκοί, διευθυντές εταιριών, σύμβουλοι επιχειρήσεων και δυνητικοί επενδυτές), ιεραρχήθηκαν οι κύριοι παράγοντες που συμμετέχουν και καθορίζουν την εξαγωγική διαδικασία. Σε περαιτέρω επεξεργασία, αναλύοντας το βαθμό συμμετοχής καθενός από τους παράγοντες στα έξι προϊόντα που προαναφέρθηκαν, αναδείχθηκε το προϊόν που εμφανίζει μεγαλύτερες προοπτικές επιτυχίας στην εκτός συνόρων αγορά. el
dc.description.abstract The agri-food products are the third largest category of exported products in our country. Major export products included olive oil, table olives, cheese, fish, compost peaches and wine. This thesis, is a guide for anyone who wants to invest in the export sector. Adapting the model of the multi-criteria analysis AHP (Analytical Hierarchy Process), through questionnaires which were addressed to experts in the area of exports (academics, corporate managers, consultants and potential investors), the main factors that are involved and determine the export process were ranked. In further processing, analyzing the degree of participation of each of these factors in the six products listed above, the product that displays greater prospects of success in the market abroad was highlighted. el
dc.language.iso el el
dc.subject Aγροδιατροφικός τομέας el
dc.subject Εξαγωγές el
dc.subject Αγροτικά Προϊόντα el
dc.subject Πολυκριτηριακή ανάλυση ΑΗΡ el
dc.subject Analytical Hierarchy Process el
dc.subject.lcsh lc el
dc.title Mελέτη παραγόντων διείσδυσης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στα κανάλια διανομής του εξωτερικού el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el
dc.embargo.liftdate 2025-03-26
dc.embargo.terms 2025-03-26


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account