Σκοπός της παρούσας ερευνητικής διατριβής, είναι η ανάλυση της στρατηγικής του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνεταιρισμού της Νεμέας. Η συγκεκριμένη ανάλυση αποτελεί μίγμα δύο παραγόντων, πρώτον, της αναγνώρισης του σταδίου του κύκλου ζωής του συνεταιρισμού και τον προσδιορισμό των ζητημάτων που αντιμετωπίζει, και δεύτερον, της εξέτασης της εμπορικής του στρατηγικής για την επίτευξη των στόχων του. Ο συνδυασμός των παραπάνω, επιλέχθηκε για τη μέτρηση της συνολικής υγείας του οργανισμού, με απώτερο σκοπό, τη μέτρηση των επιδόσεών του και την εν γένει αποδοτικότητα του, ούτως ώστε να προταθούν, εφόσον κριθεί σκόπιμο, διορθωτικές κινήσεις.
The purpose of the thesis is the strategic analysis of the Cooperative Winery of Nemea. The analysis is based upon a two factor mixture containing, firstly, the recognition of the cooperative’s stage, on the cooperative life cycle framework, and second, the identification of the generic strategy in order to achieve its goals. The above mentioned, were chosen as tools to measure the health of the cooperative, aiming ultimately, to measure its performance and efficiency, and to propose corrective actions, if necessary.