dc.contributor.advisor |
Ταραντίλης, Πέτρος |
|
dc.contributor.author |
Λέκκα, Ελένη |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-17T07:56:56Z |
|
dc.date.available |
2018-12-17T07:56:56Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-17 |
|
dc.date.submitted |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/6805 |
|
dc.description |
Η Βιβλιοθήκη δεν διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να κατανοηθούν οι καταναλωτική συμπεριφορές, στάσεις και αντιλήψεις για τα φυσικά καλλυντικά και ειδικότερα για εκείνα που περιέχουν θαλάσσια συστατικά. Τα τελευταία χρόνια η ακαδημαϊκή κοινότητα έχει στρέψει τις έρευνες και το ενδιαφέρον της σε θαλάσσιους οργανισμούς των ωκεανών καθώς καθίστανται ευρέως αναγνωρισμένα ως πηγή βιοενεργών ενώσεων. Η εταιρεία φυσικών καλλυντικών APIVITA συμμετέχει σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα όπου μελετούν για πρώτη φορά την δράση των ασπόνδυλων και των συμβιωτών τους από τη ζώνη του μεσόφωτος των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, ως συστατικά καλλυντικών με συνδυαστική δράση αντιγήρανσης, λάμψης και ομοιομορφίας της επιδερμίδας.
Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς σε καταναλωτές και φαρμακοποιούς ώστε να μπορέσουν να αξιολογηθούν οι παράγοντες ως κριτήρια επιλογής για την αγορά φυσικών καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης προσώπου. Από τα στοιχεία που θα προκύψουν και κατόπιν επεξεργασίας και αξιολόγησης, θα γίνει μια ολοκληρωμένη πρόταση μίγματος μάρκετινγκ με απώτερο σκοπό να βοηθήσει την εταιρεία στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων της και στην επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής μάρκετινγκ.
Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν δύο ερωτηματολόγια, ένα για τους καταναλωτές και ένα για τους φαρμακοποιούς.
Πριν παρουσιαστούν και αναλυθούν τα στοιχεία της έρευνας, θα γίνει μια ανασκόπηση στην υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με τις αρχές που διέπουν το μάρκετινγκ και τον ρόλο που διαδραματίζουν στη ανάπτυξη νέων προϊόντων. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στους ερευνητικούς στόχους και θα αναλυθεί η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, τα κριτήρια επιλογής της, ο τρόπος σχηματισμού του ερωτηματολογίου και διεξαγωγής της έρευνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στην εταιρεία APIVITA και στο ερευνητικό και αναπτυξιακό υπόβαθρο των προϊόντων. Ακολουθεί η παρουσίαση και η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας, ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων και η συσχέτισή τους με τη βιβλιογραφία. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία θα προταθεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη των προϊόντων στο κεφάλαιο 6. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται η βιβλιογραφία. |
el |
dc.description.abstract |
Market value assessment & marketing strategy establishment for cosmeceutical products with bioactive compounds of marine invertebrates and associated symbionts from mesophotic ocean ecosystems The purpose of this research is to understand customers’ behavior about natural cosmetics and especially those containing marine ingredients. In recent years, scientists have turned their research in oceanic marine organisms as they are widely recognized as a source of bioactive compounds. APIVITA is participating in a research program that first studies the effects of invertebrates and their symbiotic on the marine ecosystem interface as cosmetic ingredients with combined anti-aging and brightening effects. A market survey will be conducted by consumers and pharmacists to assess the factors and selection criteria that influence them in making decisions about the purchase of natural cosmetics and facial care products. The data will be collected and will be evaluated to recommend a completed marketing plan for the company to choose the most suitable strategy. For this reason, two questionnaires were created in cooperation with APIVITA, one for consumers and one for pharmacists. Before analyzing the survey data, a review will be made of the existing literature on marketing values and their importance in the development of new products. The research targets, the methodology, the selection criteria, the creation of the questionnaires will be presented on the next chapter. After that, a reference will be made to APIVITA and the R&D background of the study. Chapter 5 includes the presentation and analysis of the research data, the commentary on the results and their correlation with the bibliography. Based on the above, an integrated marketing plan for the development of products will be recommended in Chapter 6. The final chapter presents the literature in which this thesis has been written. |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Φυσικά καλλυντικά |
el |
dc.subject |
Θαλάσσια ασπόνδυλα |
el |
dc.subject |
Θαλάσσια συστατικά |
el |
dc.subject |
APIVITA |
el |
dc.subject |
Μάρκετινγκ φυσικών καλλυντικών |
el |
dc.subject |
Ανάπτυξη νέων προϊόντων |
el |
dc.subject |
Natural cosmetics |
el |
dc.subject |
Marine ingredients |
el |
dc.subject |
Marine invertebrates |
el |
dc.subject |
Development of new products |
el |
dc.subject |
Marketing of natural cosmetics |
el |
dc.subject.lcsh |
lc |
el |
dc.title |
Έρευνα αγοράς για την αξιολόγηση και την ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ φυσικών καλλυντικών με βιοδραστικές ενώσεις θαλάσσιων ασπόνδυλων και των συμβιωτών τους από τα οικοσυστήματα της ζώνης του μεσόφωτος |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |