Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται πως οι SDGs (Sustainable Development Goals) οι οποίοι θεσπίστηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη το Σεπτέμβριο του 2015, εναρμονίζονται με το CSR (Corporate Social Responsibility) των επιχειρήσεων τροφίμων στην Ελλάδα. Και κατά πόσο επηρεάζεται η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ).
Για την συλλογή των δεδομένων κατασκευάστηκαν τέσσερα ερωτηματολόγια τα οποία είχαν σκοπό να αναλύσουν πως οι πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και η Agenda 2030 μπορούν να επηρεάσουν την συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα τρόφιμα.
The current study examines the way that the SDGs (Sustainable Development Goals) whose adopted by the United Nations in September 2015, are now in line with CSR (Corporate Social Responsibility) of food businesses in Greece. And how far the attitudes and behavior of consumers are affected by the companies that implement the Sustainable Development Goals (SDGs).
In order to collect data four questionnaires were designed which intended to analyze how CSR and Agenda 2030 policies can influence consumer behavior towards food.