Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα των παραγόντων που απαρτίζουν μία fan-page μιας fitness περσόνα στο Instagram. Πιο συγκεκριμένα κύριος και πρωτεύων στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του περιεχομένου (content) μιας ανάρτησης στη fan-page της fitness περσόνας. Στόχος επίσης είναι και η διερεύνηση του τύπου του περιεχομένου (type of content) μιας ανάρτησης και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας του τύπου του περιεχομένου και η σημασία που αποδίδει το κοινό σε αυτό. Επικεντρωνόμαστε επίσης στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας όλων των τρόπων επικοινωνίας που προσφέρει μια fan-page μεταξύ fitness περσόνας και fan και στη σημασία που αποδίδει σε αυτήν ο τελευταίος. Τέλος, γίνεται προσπάθεια μέτρησης της επίδρασης κάθε παράγοντα που απαρτίζει μια fan-page στο loyalty του fan σε σχέση με την αγαπημένη του fitness περσόνα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την διερεύνηση των παραπάνω ζητημάτων είναι η ποσοτική έρευνα.
The purpose of this research is to investigate the effectiveness of the factors that compose a fitness fan page on Instagram. Specifically, the main purpose of this research is to investigate the content of a post on the fan page of a fitness persona. The aim is also to investigate the type of content of a post and measure the effectiveness of the type of content and the importance that the public attaches to it.
We also focus on measuring the effectiveness of all forms of communication that a fan-page offers between a fitness persona and a fan and the importance that the latter attaches to it. Finally, an attempt is made to measure the effect of each factor that constitutes a fan-page on the fan's loyalty to his or her favorite fitness persona. The methodology used to investigate the above issues is quantitative research.