dc.contributor.advisor |
Κωστοπούλου, Κωνσταντίνα |
el |
dc.contributor.author |
Στέφου, Ιφιγένεια |
el |
dc.date.available |
2022-09-01T01:00:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/7196 |
|
dc.description |
- |
el |
dc.description.abstract |
Στη σύγχρονη εποχή, για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης γίνεται όλο και πιο σημαντική η ψηφιακή τεχνολογία. Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει διαμορφώνοντας μια νέα πραγματικότητα, αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό έχει επιφέρει ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες να πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά και να εφαρμόσουν πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, προκειμένου να καταφέρουν να επιτύχουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στις επιχειρησιακές λειτουργίες μπορεί να οδηγήσει στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών, να οδηγήσει σε αύξηση της αποδοτικότητας της επιχείρησης και στη μεγιστοποίηση του κέρδους. Ωστόσο δεν αρκεί απλώς οι επιχειρήσεις να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες, είναι αναγκαίο να προσαρμόσουν και την επιχειρηματική τους στρατηγική. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί την μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα.
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη θέση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο δίνοντας έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες που θεωρούνται σημαντικές για τη μελλοντική ανάπτυξή τους και τις ψηφιακές δεξιότητες του προσωπικού. Ακόμη η έρευνα αυτή εξετάζει τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τον κλάδο της βιομηχανίας των τροφίμων και ποτών και πιο συγκεκριμένα του υποκλάδου της βιομηχανίας επεξεργασίας και εμπορίας κρέατος, τις σημαντικές ψηφιακές τάσεις και τα ψηφιακά επιτεύγματα που έχουν πραγματοποιηθεί στον κλάδο αυτό.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποιοτική και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος των συνεντεύξεων σε βάθος με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας, κατέδειξαν ότι η πλειοψηφία των εταιρειών δεν έχει αντιληφθεί επαρκώς τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού ενώ γνωρίζει σε γενικές γραμμές ποιες ψηφιακές πρωτοβουλίες και επενδύσεις θα πρέπει να επιδιώξει, αλλά χωρίς αυτές να είναι σαφώς καθορισμένες και τεκμηριωμένες στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου και καταγεγραμμένου πλάνου ψηφιακής στρατηγικής. |
el |
dc.description.abstract |
Ιn today's digital world, digital technology is increasingly important in building a successful business. Customer shopping behavior have changed and this has resulted in a new era of e-Commerce. Consequently, businesses need to be digital innovative, in order to achieve customer satisfaction and customer loyalty. Implementing digital technologies in business operations can lead to consumer satisfaction, an increase in their market share or to have bigger growth rate than other companies in the industry. However, companies have to go beyond simply integrating new technologies; they should adapt their core business strategies to a framework supportive to new business mandates. It can be said, that digital transformation is the biggest strategic goal for a company.
This thesis, explores the role of Digital Transformation in the strategic planning of enterprises as a continuous development strategy, both in Greece and in a European perspective, with a focus on the most important innovative digital technologies which strengthen enterprise development and strengthen the digital skills of an enterprise’s personnel. Moreover, this study presents the importance of digital transformation for the food and beverage industry and especially for the meat processing indystry and the main digital trends and achievements for this sector.
The study has been carried out with the use of a qualitative research technique, the in dept-interviews with the use of a structured questionnaire. Results indicated that the majority of the industries have not yet realized the importance of digital transformation, even if they are aware of the investments they should do in order to incorporate digital technologies they don't have a structured digital strategy plan. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Ψηφιακός μετασχηματισμός |
el |
dc.subject |
Ψηφιακή στρατηγική |
el |
dc.subject |
Ψηφιοποίηση |
el |
dc.subject |
Βιομηχανία τροφίμων |
el |
dc.subject |
Βιομηχανία ποτών |
el |
dc.subject |
Νέες τεχνολογίες |
el |
dc.subject |
Digital transformation |
en |
dc.subject |
Digitization |
en |
dc.subject |
Digital strategy |
en |
dc.subject |
Food industry |
en |
dc.subject |
Beverage industry |
en |
dc.title |
Ψηφιακός μετασχηματισμός και η επιχειρησιακή στρατηγική: μελέτη του κλάδου της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών |
el |
dc.title.alternative |
Digital transformation and business strategy: study of food and beverage industry. |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |
dc.embargo.terms |
2022-09 |
|