dc.contributor.advisor |
Αρτίκης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.author |
Σουλογάνη, Ελισάβετ |
el |
dc.date.issued |
2021-04-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/7305 |
|
dc.description |
- |
el |
dc.description.abstract |
Aντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί τη δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου συμβουλευτικής εταιρείας αγροτικών επιχειρήσεων στο νησί της Λέσβου, την ανάλυση της τεχνοοικονομικών στοιχείων δημιουργίας της επιχείρησης καθώς και την αξιολόγηση της επένδυσης. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να αξιολογήσει την πιθανότητα δημιουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια της τοπικής κοινότητας.
Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία του αγροτικού τομέα, οι βάσεις του αγροτικού κλάδου μέσω της Κοινής αγροτικής πολιτικής και αναλύονται στατιστικά στοιχεία της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της μελέτης αποτελείται από το επιχειρηματικό πλάνο. Αρχικά γίνεται μία παρουσίαση της επιχείρησης, αναλύεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, ακολουθεί το πρόγραμμα μάρκετινγκ και γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση της επένδυσης. Κλείνοντας την χρηματοοικονομική ανάλυση γίνεται η αξιολόγηση της επένδυσης και παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα της έρευνας. |
el |
dc.description.abstract |
The object of the present study is the creation of a business plan of a consulting company of agricultural business on the island of Lesvos, the analysis of the techno-economic elements of the creation of the business as well as the evaluation of the investment. The purpose of this study is to evaluate the possibility of setting up the business within the local community.
The study is divided into two parts, in the first part some basic elements of the agricultural sector are presented, the bases of the agricultural sector through the Common agricultural policy and statistical data of the agricultural production in Greece are analyzed. The second part of the study consists of the business plan. Initially, a presentation of the company is made, the internal and external environment of the company is analyzed, the marketing program is followed and the financial analysis of the investment is made. Closing the financial analysis, the investment is evaluated and the final results of the research are presented. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματικό πλάνο |
el |
dc.subject |
Αγροτική ανάπτυξη |
el |
dc.subject |
Αξιολόγηση |
el |
dc.subject |
Μείγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Καμβάς επιχειρηματικού σχεδίου |
el |
dc.subject |
Συμβουλευτική αγροτών |
el |
dc.subject |
Αριθμοδείκτες |
el |
dc.subject |
Καθαρά παρούσα αξία |
el |
dc.subject |
Εσωτερικός βαθμός απόδοσης |
el |
dc.subject |
Business plan |
en |
dc.subject |
Rural development |
en |
dc.subject |
Evaluation |
en |
dc.subject |
Marketing mix |
en |
dc.subject |
Business model canvas |
en |
dc.subject |
Indicators |
en |
dc.subject |
Net present value |
en |
dc.subject |
Internal degree performance |
en |
dc.subject |
Swot analysis |
en |
dc.title |
Επιχειρηματικό πλάνο συμβουλευτικής εταιρείας στην αγροτική ανάπτυξη |
el |
dc.title.alternative |
Business plan for creating a consulting company in agricultural development |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |
dc.embargo.liftdate |
2031 |
|
dc.embargo.terms |
2031 |
|