HEAL DSpace

Επιχειρηματικό πλάνο συμβουλευτικής εταιρείας στην αγροτική ανάπτυξη

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Αρτίκης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Σουλογάνη, Ελισάβετ el
dc.date.issued 2021-04-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7305
dc.description - el
dc.description.abstract Aντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί τη δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου συμβουλευτικής εταιρείας αγροτικών επιχειρήσεων στο νησί της Λέσβου, την ανάλυση της τεχνοοικονομικών στοιχείων δημιουργίας της επιχείρησης καθώς και την αξιολόγηση της επένδυσης. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να αξιολογήσει την πιθανότητα δημιουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια της τοπικής κοινότητας. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία του αγροτικού τομέα, οι βάσεις του αγροτικού κλάδου μέσω της Κοινής αγροτικής πολιτικής και αναλύονται στατιστικά στοιχεία της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της μελέτης αποτελείται από το επιχειρηματικό πλάνο. Αρχικά γίνεται μία παρουσίαση της επιχείρησης, αναλύεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, ακολουθεί το πρόγραμμα μάρκετινγκ και γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση της επένδυσης. Κλείνοντας την χρηματοοικονομική ανάλυση γίνεται η αξιολόγηση της επένδυσης και παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα της έρευνας. el
dc.description.abstract The object of the present study is the creation of a business plan of a consulting company of agricultural business on the island of Lesvos, the analysis of the techno-economic elements of the creation of the business as well as the evaluation of the investment. The purpose of this study is to evaluate the possibility of setting up the business within the local community. The study is divided into two parts, in the first part some basic elements of the agricultural sector are presented, the bases of the agricultural sector through the Common agricultural policy and statistical data of the agricultural production in Greece are analyzed. The second part of the study consists of the business plan. Initially, a presentation of the company is made, the internal and external environment of the company is analyzed, the marketing program is followed and the financial analysis of the investment is made. Closing the financial analysis, the investment is evaluated and the final results of the research are presented. en
dc.language.iso el el
dc.subject Επιχειρηματικό πλάνο el
dc.subject Αγροτική ανάπτυξη el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Μείγμα μάρκετινγκ el
dc.subject Καμβάς επιχειρηματικού σχεδίου el
dc.subject Συμβουλευτική αγροτών el
dc.subject Αριθμοδείκτες el
dc.subject Καθαρά παρούσα αξία el
dc.subject Εσωτερικός βαθμός απόδοσης el
dc.subject Business plan en
dc.subject Rural development en
dc.subject Evaluation en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Business model canvas en
dc.subject Indicators en
dc.subject Net present value en
dc.subject Internal degree performance en
dc.subject Swot analysis en
dc.title Επιχειρηματικό πλάνο συμβουλευτικής εταιρείας στην αγροτική ανάπτυξη el
dc.title.alternative Business plan for creating a consulting company in agricultural development en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.embargo.liftdate 2031
dc.embargo.terms 2031


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account