HEAL DSpace

Προοπτικές ανάδειξης μιας περιοχής και ενίσχυσης του Brand Name με βάση τη μοναδικότητα αγροτικών προϊόντων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Κιρατζιή, Ηλέκτρα Γ. el
dc.date.issued 2021-07-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7358
dc.description.abstract Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι να αναδείξει πρώτα όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε προορισμού και πως αυτά κάνουν τον προορισμό να αποκτήσει Brand name στην αγορά κυρίως στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό. Σημαντικό κομμάτι για την ανάδειξη μιας περιοχής συνδέοντας την ιστορία και την κουλτούρα κάθε περιφέρειας με τη γαστρονομία και τον τουρισμό, αποτελούν τα αγροτικά προϊόντα ανάλογα με το πως εξελίσσονται. Η σημαντικότητα που αποκτούν στην αγορά στηρίζεται στο ποσοστό που κερδίζουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Στο κείμενο αναφερόμαστε σε αυτά τα προϊόντα και στο πως αυτά βοηθούν στην ανάδειξη μιας περιοχής/περιφέρειας. Ο ανταγωνισμός στις μέρες μας είναι μεγάλος και για να καταφέρει μια επιχείρηση, ένας προορισμός ή ακόμη και ένας τομέας να ξεχωρίσει θέλει προσπάθεια, τρόπο και θέληση. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου, μέσα από άρθρα βασισμένα πάνω στο θέμα, αναζητώντας στατιστικά και τεκμήρια μέσω διαφόρων εργαλείων, διαπιστώνεται πως υπάρχουν πολλά προϊόντα ανά περιοχή. Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν το τοπικό, αυθεντικό και «από το χωράφι, στο ράφι» προϊόν. Οι καταναλωτές είναι πλέον προσαρμοσμένοι στις νέες διατροφικές συνήθειες και τάσεις αγοράς στηρίζοντας την παράδοση και πολιτιστική κληρονομιά κάθε τόπου. Με αφορμή την παραγωγή και μοναδικότητα τους, οι περιφέρειες κατάφεραν να αναδειχθούν και να αποκτήσουν brand name μέσα από πολλές ενέργειες. Μέσα από τις δράσεις κάθε περιφέρειας αλλά και στατιστικά στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί φαίνεται πως η καθεμιά έχει κάτι μοναδικό να μας παρουσιάσει με το μεγαλύτερο μερίδιο της ανάδειξης να οφείλεται, σε πολλές περιπτώσεις, στα προϊόντα που προκαλούν φήμη στην περιοχή. Υπάρχουν προορισμοί που κατάφεραν να επιτύχουν το καλύτερο brand name για τον τόπο τους καθώς παρουσιάζονται συγκριτικά τα στοιχεία κάθε περιφέρειας. Περιοχές που από το γενικό brand name της Ελλάδας φτάνουν στο δικό τους σήμα αναγνώρισης. el
dc.description.abstract The aim of this dissertation is to first highlight all the unique characteristics of each destination and how they make the destination acquire a brand name in the market mainly in Greece and Cyprus but also abroad. An important part of highlighting an area by connecting the history and culture of each region with gastronomy and tourism, are agricultural products depending on how they evolve. The importance they gain in the market is based on the percentage they gain consumer’s interest. In the text we refer to these products and how they help to highlight an area/region. Nowadays, the competition is great and in order for a company, a destination or even a sector to stand out, it needs effort, way and will. Using the power of the internet, through topic-based articles, searching for statistics and items through various tools, it is found that there are many products per region. Many people prefer the local, authentic and "from the field, on the shelf" product. Consumers are now adapted to new eating habits and market trends by supporting the tradition and cultural heritage of each place. On the occasion of their production and uniqueness, the regions managed to stand out and acquire a brand name through many actions. Through the actions of each region and statistical data that have been used, it seems that each has something unique to present us with the largest share of the promotion being due, in many cases, to the products that cause fame in the region. There are destinations that have managed to achieve the best brand name for their place as the data of each region are presented comparatively. Areas that from the general brand name of Greece reach their own identification mark. en
dc.language.iso el el
dc.subject Ανάδειξη περιοχής el
dc.subject Αγροτικά προϊόντα el
dc.subject Περιφέρειες Ελλάδας el
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Κύπρος el
dc.subject Στατιστικά στοιχεία el
dc.subject Δράσεις περιφερειών el
dc.subject Areas promotion en
dc.subject Agricultural products en
dc.subject Greece regions en
dc.subject Brand name en
dc.subject Tourism en
dc.subject Greece en
dc.subject Cyprus en
dc.subject Statistical data en
dc.subject Regional actions en
dc.title Προοπτικές ανάδειξης μιας περιοχής και ενίσχυσης του Brand Name με βάση τη μοναδικότητα αγροτικών προϊόντων el
dc.title.alternative Prospects of highlighting an area and strengthening the Brand Name based on the uniqueness of agricultural products en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account