dc.contributor.advisor |
Παρασκευοπούλου, Αγγελική |
el |
dc.contributor.author |
Ιατρού, Ευαγγελία |
el |
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/7392 |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα μελέτη αφορά, την επιρροή των διαφορετικών σχεδιασμών της παιδικής χαράς στα παιδιά, μέσω της διερεύνησης των απόψεων τους. Χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό και το ερευνητικό, το οποίο είναι χωρισμένο σε πέντε ερευνητικά πεδία με στόχο την ακριβέστερη συλλογή αποτελεσμάτων.
Αρχικά, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που έγινε στα παιδιά με στόχο την συλλογή στοιχείων για τις απόψεις τους και τις προτιμήσεις τους για τις σύγχρονες παιδικές χαρές. Έπειτα, έγινε επιτόπια παρατήρηση και συνέντευξη σε παιδιά εντός παιδικών χαρών, που είχε ως στόχο την επαλήθευση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων, σε πραγματικό πεδίο. Στην συνέχεια χρησιμοποιήθηκε λογισμικό για την καταγραφή των εκφράσεων του προσώπου σε συνδυασμό με ερωτήσεις, με στόχο την διερεύνηση των συναισθημάτων των παιδιών, την ώρα που παρακολουθούσαν βίντεο από παιδικές χαρές. Τέλος, ορίζοντας το ερευνητικό ερώτημα, κρίθηκε σημαντικό να μελετηθεί η άποψη των γονέων για τις σύγχρονες παιδικές χαρές, με απώτερο σκοπό την διερεύνηση του ρόλου του γονέα στην σχέση που δημιουργεί το παιδί με τον χώρο των παιδικών χαρών.
Η έρευνα κατέληξε σε ποικίλα συμπεράσματα, με βασικότερο, την ανάγκη για άμεση συμμετοχή του παιδιού στο σχεδιασμό των παιδικών χαρών. Στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η βελτίωση των χώρων, η κάλυψη των αναγκών καθώς και η ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών μέσα από τις παιδικές χαρές. Επιπρόσθετα, ο ρόλος του γονέα αποδείχτηκε ότι είναι καταλυτικός στην σχέση που δημιουργεί το παιδί με την παιδική χαρά.
Συμπερασματικά, οι παιδικές χαρές πρέπει να αποτελούν χώρους όπου σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με κύριο γνώμονα το παιδί καθώς και να το εντάσσουν στη διαδικασία του σχεδιασμού. |
el |
dc.description.abstract |
The current research project investigates the influence of different types of playgrounds in children, by doing some primary research and analysis of their views. The thesis is divided in two parts, the theoretical and the research, which is split in five fields in order to collect more accurate data.
The research started with a questionnaire which was given to children to collect their views and preferences in modern playgrounds. Following that, a series of live observations and interviews took place in real time to confirm the results of the provided questionnaire. A softaware to record the facial expressions, was used in combination with a questionnaire survey to investigate the feelings of children while they were watching videos of different types of playgrounds. Finally, to define the research question, it was important to also study the parents’ views on playgrounds to identify the effect of parents on the relationship that is built between the children and the playground.
The research identified a few findings, with the more important being that children should be actively engaged in the design of a playground as the ultimate end user. The aim of this would be the improvement of the playground design, satisfying children’s needs and to facilitate the development of a child’s personality by playing within the playground. Finally, it was proven that the role of the parents was of significant importance in the relationship that a child might build with a playground.
In conclusion, playgrounds need to be areas that are designed and developed with the children in mind and that they should be actively involved in their design. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός παιδικής χαράς |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά παιδιού |
el |
dc.subject |
Απόψεις |
el |
dc.subject |
Συναισθήματα |
el |
dc.subject |
Ερωτηματολόγια |
el |
dc.subject |
Playground design |
en |
dc.subject |
Child behaviour |
en |
dc.subject |
Perception |
en |
dc.subject |
Emotion |
en |
dc.subject |
Questionnaire |
en |
dc.title |
Επιρροή των διαφορετικών σχεδιασμών της παιδικής χαράς στα παιδιά: διερεύνηση μέσω των απόψεων των παιδιών |
el |
dc.title.alternative |
Ιnfluence of different playground designs on children: exploring through children’s perspectives |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής |
el |
dc.description.degree |
Αρχιτεκτονική Τοπίου |
el |
dc.embargo.liftdate |
2026 |
|
dc.embargo.terms |
2026 |
|