Κάθε επιχείρηση έχει ως στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη της, το οποίο επιτυγχάνει μέσω στρατηγικών που ακολουθεί. Προκειμένου να ακολουθήσει τη βέλτιστη στρατηγική θα πρέπει να αναλύσει το εσωτερικό του περιβάλλον. Αυτό το επιτυγχάνει εντοπίζοντας τους πόρους και τις δεξιότητες που διαθέτει και χρησιμοποιώντας τες κατάλληλα να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του κλάδου .
Το εσωτερικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις αυτές είναι δύσκολο να αναλυθεί σε βάθος γιατί υπάρχουν τομείς που δεν είναι μετρήσιμοι όπως για παράδειγμα είναι η πιστότητα του καταναλωτικού κοινού.
Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται 5 επιχειρήσεις του κλάδου της οινοποιίας και αναλύουμε πως μέσα από τους πόρους και της δεξιότητες τους μπορούν να βγάλουν στρατηγικές που θα τις βοηθήσουν να αποκτήσουν στρατηγικό πλεονέκτημα. Οι επιχειρήσεις που επιλέγονται είναι κατάλληλες προκειμένου να γίνει μια εκτίμηση του κλάδου στη χώρα μας.
Every business aims at its sustainable development, which it achieves through the strategies that uses. In order to follow the optimal strategy you need to analyze its internal environment.
The internal environment for these companies is difficult to analyze in depth because there are areas that are not measurable such as consumer loyalty.
In the present study, 5 companies in the wine industry are examined and we analyze how through their resources and skills they can come up with strategies that will help them gain a strategic advantage. The selected companies are suitable in order to make an assessment of the industry in our country.