Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) διαδραματίζουν έναν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στον αγροτικό χώρο. Η διεύρυνση των αγορών εφαρμογών για κινητές συσκευές έχει οδηγήσει και σε μια αυξημένη ποικιλία εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε διαφορετικούς αγροτικούς τομείς, όπως η βιολογική γεωργία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της πρόθεσης χρήσης εφαρμογών για κινητές συσκευές από καταναλωτές προϊόντων βιολογικής γεωργίας. Για την έρευνα πραγματοποιήθηκε τυχαία δειγματοληψία και στο δείγμα συμμετείχαν 103 καταναλωτές βιολογικών προϊόντων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ερωτηθέντες γνωρίζουν πάρα πολύ καλά να χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και το διαδίκτυο. Επίσης, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν συχνά εφαρμογές για κινητές συσκευές γενικά, αλλά όχι για τα βιολογικά προϊόντα. Θα τους ενδιέφερε πολύ να ενημερώνονται μέσω μιας τέτοιας εφαρμογής για: τα χαρακτηριστικά προϊόντων, τα νέα προϊόντα, τις αγορές και τα καταστήματα, τις τιμές, την πιστοποίηση και τις διαφορές συμβατικών και βιολογικών προϊόντων. Επιπρόσθετα, οι περισσότεροι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές για κινητές συσκευές σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα στο μέλλον και το ποσό που είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν για να αποκτήσουν μια τέτοια εφαρμογή είναι έως 10 €.
Information and Communication Technologies (ICT) play an increasingly important role in the rural area. The expansion of mobile applications markets has also led to an increased variety of tools that can be used in different agricultural sectors, such as organic farming. The purpose of this paper is to study the intention to use mobile applications by consumers of organic products. Random sampling was performed for the research and 103 consumers of organic products participated in the sample. According to the results of the research, the respondents know very well how to use mobile devices and the internet. Also, most consumers often use mobile applications in general, but not for organic products. They would be very interested to be informed through a mobile application about: product features, new products, markets and stores, prices, certification and differences between conventional and organic products. In addition, most intend to use mobile applications for organic products in the future and the amount they are willing to spend to obtain such a mobile application is up to € 10.