HEAL DSpace

Στρατηγικό μάρκετινγκ διασύνδεσης του τουρισμού εμπειρίας με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα: Μελέτη Περίπτωσης - Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος el
dc.contributor.advisor Ζούνη, Γεωργία el
dc.contributor.author Κώνστα, Ζωή el
dc.date.available 2023-03-25T02:00:53Z
dc.date.issued 2022-03-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7555
dc.description.abstract Το τουριστικό σύστημα λειτουργεί σε ένα ανοικτό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι βασικές συνιστώσες του είναι η προσφορά και η ζήτηση. Κάθε τουρίστας ακολουθεί μια διαδικασία λήψης αποφάσεων που τον οδηγούν στον προορισμό. Η κατανόηση των κινήτρων του είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, καθώς παρακινείται από παράγοντες ώθησης και έλξης. Η εμπειρία βρίσκεται στη καρδία του προορισμού. Οι αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες συνδέονται με τη μνήμη και τα συναισθήματα, τα τοπικά τρόφιμα, τη διαδικασία της συν-δημιουργίας και την αξία και χρησιμότητα που προκύπτει από αυτές. Πρωταρχικός στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η σύνδεση του τουρισμού εμπειρίας με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα. Ακολουθήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία έρευνας, με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από 141 άτομα την περίοδο Απρίλιος-Μάιος 2021. Επιλέχθηκε ως περίπτωση μελέτης, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, καθώς διαθέτει ένα πλούσιο καλάθι προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων βασίστηκε στη θεωρητική βάση. Υπήρξαν θεωρητικά κενά για περαιτέρω έρευνα σχετικά με το τρόπο που η συν-δημιουργία δημιουργεί αξία στη τουριστική εμπειρία και ποιες στιγμές είναι που κάνουν μια εμπειρία αξέχαστη. el
dc.description.abstract Tourism is an open and changeable system. Its main components are supply and demand. A decision-making process goes through when it comes to selecting a tourist destination. Understanding the tourist’s motives is a multidimensional process, as he/she is motivated by pull and push factors. Experience is at the heart of the destination. Memorable tourist experiences are connected with memories and emotions, local food, the co-creation process and the value and utility outcomes. The primary goal of the present study was to connect destination experience tourism with local traditional products. The quantitative research method, used a structured questionnaire completed by 141 people in the period April-May 2021. The Region of Central Greece was selected as a case study, as it has a rich basket of PDO and PGI products. The analysis of the results was based on the theoretical basis. There have been theoretical gaps for further research on how co-creation creates value in the tourism experience and what moments make it memorable tourism experiences. en
dc.language.iso el el
dc.subject Τουριστικός προορισμός el
dc.subject Αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες el
dc.subject Συν-δημιουργία el
dc.subject Συναισθήματα el
dc.subject Μνήμη el
dc.subject Αγροδιατροφικά προϊόντα el
dc.subject ΠΟΠ el
dc.subject ΠΓΕ el
dc.subject Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας el
dc.subject Tourism destination en
dc.subject Memorable tourism experiences en
dc.subject Co-creation en
dc.subject Emotions en
dc.subject Memories en
dc.subject Agrifood products en
dc.subject Central Greece en
dc.subject PDO en
dc.subject PGI en
dc.subject Tourism experience en
dc.subject Τουρισμός εμπειρίας el
dc.title Στρατηγικό μάρκετινγκ διασύνδεσης του τουρισμού εμπειρίας με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα: Μελέτη Περίπτωσης - Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας el
dc.title.alternative Strategic marketing of connecting destination tourism experience with the local traditional products: the Case Study of Region of Central Greece en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el
dc.embargo.terms 2023-03-25


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account