dc.contributor.advisor |
Μαλινδρέτος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisor |
Ζούνη, Γεωργία |
el |
dc.contributor.author |
Κώνστα, Ζωή |
el |
dc.date.available |
2023-03-25T02:00:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-03-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/7555 |
|
dc.description.abstract |
Το τουριστικό σύστημα λειτουργεί σε ένα ανοικτό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι βασικές συνιστώσες του είναι η προσφορά και η ζήτηση. Κάθε τουρίστας ακολουθεί μια διαδικασία λήψης αποφάσεων που τον οδηγούν στον προορισμό. Η κατανόηση των κινήτρων του είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, καθώς παρακινείται από παράγοντες ώθησης και έλξης. Η εμπειρία βρίσκεται στη καρδία του προορισμού. Οι αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες συνδέονται με τη μνήμη και τα συναισθήματα, τα τοπικά τρόφιμα, τη διαδικασία της συν-δημιουργίας και την αξία και χρησιμότητα που προκύπτει από αυτές. Πρωταρχικός στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η σύνδεση του τουρισμού εμπειρίας με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα. Ακολουθήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία έρευνας, με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από 141 άτομα την περίοδο Απρίλιος-Μάιος 2021. Επιλέχθηκε ως περίπτωση μελέτης, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, καθώς διαθέτει ένα πλούσιο καλάθι προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων βασίστηκε στη θεωρητική βάση. Υπήρξαν θεωρητικά κενά για περαιτέρω έρευνα σχετικά με το τρόπο που η συν-δημιουργία δημιουργεί αξία στη τουριστική εμπειρία και ποιες στιγμές είναι που κάνουν μια εμπειρία αξέχαστη. |
el |
dc.description.abstract |
Tourism is an open and changeable system. Its main components are supply and demand. A decision-making process goes through when it comes to selecting a tourist destination. Understanding the tourist’s motives is a multidimensional process, as he/she is motivated by pull and push factors. Experience is at the heart of the destination. Memorable tourist experiences are connected with memories and emotions, local food, the co-creation process and the value and utility outcomes. The primary goal of the present study was to connect destination experience tourism with local traditional products. The quantitative research method, used a structured questionnaire completed by 141 people in the period April-May 2021. The Region of Central Greece was selected as a case study, as it has a rich basket of PDO and PGI products. The analysis of the results was based on the theoretical basis. There have been theoretical gaps for further research on how co-creation creates value in the tourism experience and what moments make it memorable tourism experiences. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Τουριστικός προορισμός |
el |
dc.subject |
Αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες |
el |
dc.subject |
Συν-δημιουργία |
el |
dc.subject |
Συναισθήματα |
el |
dc.subject |
Μνήμη |
el |
dc.subject |
Αγροδιατροφικά προϊόντα |
el |
dc.subject |
ΠΟΠ |
el |
dc.subject |
ΠΓΕ |
el |
dc.subject |
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας |
el |
dc.subject |
Tourism destination |
en |
dc.subject |
Memorable tourism experiences |
en |
dc.subject |
Co-creation |
en |
dc.subject |
Emotions |
en |
dc.subject |
Memories |
en |
dc.subject |
Agrifood products |
en |
dc.subject |
Central Greece |
en |
dc.subject |
PDO |
en |
dc.subject |
PGI |
en |
dc.subject |
Tourism experience |
en |
dc.subject |
Τουρισμός εμπειρίας |
el |
dc.title |
Στρατηγικό μάρκετινγκ διασύνδεσης του τουρισμού εμπειρίας με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα: Μελέτη Περίπτωσης - Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας |
el |
dc.title.alternative |
Strategic marketing of connecting destination tourism experience with the local traditional products: the Case Study of Region of Central Greece |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη |
el |
dc.embargo.terms |
2023-03-25 |
|