HEAL DSpace

Έρευνα αγοράς σε σχέση με την συμπεριφορά καταναλωτών σε αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Κιένης, Ιωάννης el
dc.date.issued 2022-04-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7567
dc.description.abstract Έως τώρα, υπάρχουν χώρες που κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά τη μετάδοση της νόσου COVID-19, καθώς και χώρες που βιώνουν μια πρώιμη επεκτατική φάση. Ο στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να επισημάνει τις επιπτώσεις της κρίσης από τον ιό του COVID-19 στην κατανάλωση αγροτικών τροφίμων, στη διανομή και τροφοδοσία των προϊόντων αλλά και στην συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι σε αυτού του είδους τα προϊόντα. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η λειτουργία παραγωγής των αγροτικών προϊόντων και τα κανάλια διανομής τους, θα αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με αυτά τα προϊόντα και θα επεκταθεί στην σημαντική επιρροή της πανδημίας σε σχέση με τον τομέα. Θα χρησιμοποιηθεί η ανάλυση PEST για να καταγράφει το κοινωνιολογικό και δημογραφικό περιβάλλον της αγοράς αγροτικών προϊόντων κατά την περίοδο της πανδημίας, μια περίοδο χωρίς προηγούμενο στην σύγχρονη ανθρώπινη ιστορία. Τέλος, ακολουθεί έρευνα αγοράς για να διατυπώσει την συμπεριφορά του καταναλωτή πριν αλλά και κατά την διάρκεια της πανδημίας στα αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα και τα κανάλια διανομής τους el
dc.description.abstract So far, there are countries that have significantly reduced the transmission of COVID-19, as well as countries that are experiencing an early expansion phase. The aim of this master's study is to highlight the effects of the COVID-19 virus crisis on the consumption of agricultural food, on the distribution and supply of products and on the behavior of consumers towards this type of products. In this study we will ana-lyze the production function of agricultural products and their distribution channels, analyze the factors that influence consumer behavior regarding these products and extend to the significant influence of the pandemic in relation to the sector. PEST analysis will be used to record the sociological and demographic environment of the agricultural market during the pandemic period, a period unprecedented in modern human history. Finally, a market research follows to formulate the change in consumer behavior before and during the COVID 19 period in agricultural products and food and their distribution channels. en
dc.language.iso el el
dc.subject Αγροτικά προϊόντα el
dc.subject Τρόφιμα el
dc.subject Καταναλωτές el
dc.subject Κανάλια διανομής el
dc.subject COVID-19 en
dc.subject Agricultural products en
dc.subject Foods en
dc.subject Consumers en
dc.subject Distribution channels en
dc.title Έρευνα αγοράς σε σχέση με την συμπεριφορά καταναλωτών σε αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19 el
dc.title.alternative Market research relation to consumer behavior in agricultural products and food during the COVID-19 pandemic en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account