HEAL DSpace

Αποτελεσματική διαχείριση εργαζομένων και κίνητρα εργαζομένων: η περίπτωση της εταιρείας «γευσήνους αβεε».

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Χατζημιχαήλ, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Ντεβόλε, Χαραλάμπης el
dc.date.issued 2022-04-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7576
dc.description.abstract Το κίνητρο μπορεί να χαρακτηριστεί ως η κινητήρια δύναμη που ενσωματώνει αυτούς τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες που βρέθηκαν να παρακινούν ένα άτομο να ενδιαφέρεται συνεχώς και να δεσμεύεται σε έναν εργασιακό ρόλο ή αντικείμενο. Στη διαδικασία δέσμευσης, η ενεργοποίηση ενός ατόμου να καταβάλει προσπάθεια που προσφέρει την επίτευξη ενός δεδομένου στόχου ή στόχου μέσω της απόδοσης και της δέσμευσης ενός ατόμου ωφελεί τόσο το άτομο όσο και τον οργανισμό. Έτσι, το κίνητρο μπορεί να θεωρηθεί ως βασικός μοχλός στη σύνδεση της απόδοσης ενός ατόμου, ενώ αναμένουμε αποτελέσματα για την επίτευξη των οργανωτικών στόχων, την απόδοση και ως συνέπεια. Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν κίνητρα για την επίτευξη αυτών των επιθυμητών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων και βασικοί παράγοντες όπως τα εξωτερικά κίνητρα που περιγράφονται ως μισθός, μπόνους και προμήθεια επηρεάζουν άμεσα ένα άτομο, ενώ εγγενείς παράγοντες όπως οι συνθήκες εργασίας, η δέσμευση των εργαζομένων και η ασφάλεια της εργασίας παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας, είναι η διερεύνηση των εργασιακών κινήτρων τα οποία δίνονται από την διοίκηση μιας εταιρείας στους εργαζόμενους με σκοπό την βελτίωση της απόδοσης τους. Η απόδοση και παραγωγικότητα των εργαζομένων αποτελεί ένα πολυδιάστατο θέμα και εξαρτάται από ένα σύνολο παραγόντων (κινήτρων), οι οποίοι σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με την ανθρώπινη συμπεριφορά και το πως οι εργαζόμενοι αντιδρούν σε εργασιακά κίνητρα. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν συλλεχθεί πρωτογενή δεδομένα από τους εργαζόμενους της εταιρείας Γευσήνους ΑΒΕΕ (Μελέτη Περίπτωσης) και έχουν χρησιμοποιηθεί για την εξέταση και τον εντοπισμό των σημαντικότερων παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση, την ενεργή συμμετοχή και την παραγωγικότητα των εργαζομένων της εταιρείας. Επιπρόσθετα, έχει εξεταστεί η ύπαρξη ή μη στατιστικά σημαντικών διαφορών στα κίνητρα μεταξύ ομάδων εργαζομένων με διαφορετικά χαρακτηριστικά (π.χ. ηλικιακά γκρούπ). el
dc.description.abstract Motivation can be characterized as the driving force that incorporates these internal and external factors found to motivate a person to be constantly interested and committed to a work role or object. In the commitment process, activating an individual to make an effort that offers the achievement of a given goal or goal through the performance and commitment of the individual benefits both the individual and the organization. Thus, motivation can be considered as a key lever in linking an individual's performance, while we expect results for the achievement of organizational goals, performance, and as a consequence. Organizations use incentives to achieve these desired business results and key factors such as external incentives described as salary, bonuses, and commissions directly affect an individual, while intrinsic factors such as working conditions, employee engagement, and job security play a role. also an important role. The purpose of this research is to investigate the work incentives that are given by the management of a company to employees to improve their performance. Employee performance and productivity is a multidimensional issue and depends on a set of factors (motivations), which are related, among other things, to human behavior and how employees react to work motivations. In this context, primary data have been collected from the employees of the company Gefsinous SA (Case Study) and have been used to examine and identify the most important factors that affect the satisfaction, active participation, and productivity of the company's employees. In addition, the existence or non-statistically significant differences in motivations between groups of employees with different characteristics (eg age groups) have been examined. en
dc.language.iso el el
dc.subject Εργασία el
dc.subject Υποκίνηση el
dc.subject Αμοιβές el
dc.subject Απόδοση el
dc.subject Παραγωγικότητα el
dc.subject Κίνητρα el
dc.subject Επιχειρήσεις el
dc.subject Work en
dc.subject Motivation en
dc.subject Business en
dc.subject Remuneration en
dc.subject Performance en
dc.subject Productivity en
dc.title Αποτελεσματική διαχείριση εργαζομένων και κίνητρα εργαζομένων: η περίπτωση της εταιρείας «γευσήνους αβεε». el
dc.title.alternative Effective employee management and employee motivation: the case of gefsinous sa en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account