dc.contributor.advisor |
Κοτσερίδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Σίσκου, Ιωάννα Β. |
el |
dc.date.issued |
2022-10-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/7685 |
|
dc.description.abstract |
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι διαδικτυακές πλατφόρμες οι οποίες δημιουργήθηκαν με σκοπό την επικοινωνία. Με το πέρασμα των χρόνων όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να τις χρησιμοποιούν, με αποτέλεσμα να αποκτήσουν μεγάλη δύναμη επιρροής. Στις μέρες μας, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορά μόνο την επικοινωνία, αλλά και τη διαφήμιση εταιρειών και την αγορά προϊόντων από τους καταναλωτές μέσω αυτών. Οι εταιρείες εκμεταλλευόμενες τη δύναμη αυτή των κοινωνικών δικτύων, έχουν αρχίσει να δημιουργούν λογαριασμούς σε αυτά, προκειμένου να αποκτήσουν μεγαλύτερο κοινό. Στη παρούσα εργασία διεξήχθη έρευνα σχετικά με την επιρροή που ασκούν οι εφαρμογές αυτές στην αγοραστική απόφαση του καταναλωτικού κοινού, καθώς και για τις προτιμήσεις των καταναλωτών για το στυλ των δημοσιεύσεων που θα πρέπει να υιοθετήσει ένα προφίλ οίνου για να είναι ενδιαφέρον. |
el |
dc.description.abstract |
Social media are online platforms which are created for the purpose of communication. Over the course of time, more and more people started using them and their influence around the world gained a great power. Nowadays, using social media is not only related to communication but also related to advertising companies and their products with the ultimate goal to convince consumers to buy products. Companies taking advantage of this power of social networks, have started to create accounts in order to gain a larger audience. In this presentation, research has been conducted on the influence of social media on the consumers decision, as well as on consumers preferences for the style of posts than wine profiles should adopt in order to be interesting. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject |
Μάρκετινγκ οίνου |
el |
dc.subject |
Instagram |
en |
dc.subject |
Social media marketing |
en |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Wine consumers |
en |
dc.subject |
Καταναλωτές οίνου |
el |
dc.title |
Ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις προτιμήσεις των καταναλωτών οίνου και η σωστή χρήση τους από τις επιχειρήσεις οίνου |
el |
dc.title.alternative |
Role of social media in the preferences of wine consumers and their proper use by wine companies |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου |
el |
dc.description.degree |
Σύγχρονη Τεχνολογία Τροφίμων. Ι) Γαλακτοκομία ΙΙ) Οινολογία |
el |