HEAL DSpace

Ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις προτιμήσεις των καταναλωτών οίνου και η σωστή χρήση τους από τις επιχειρήσεις οίνου

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κοτσερίδης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Σίσκου, Ιωάννα Β. el
dc.date.issued 2022-10-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7685
dc.description.abstract Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι διαδικτυακές πλατφόρμες οι οποίες δημιουργήθηκαν με σκοπό την επικοινωνία. Με το πέρασμα των χρόνων όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να τις χρησιμοποιούν, με αποτέλεσμα να αποκτήσουν μεγάλη δύναμη επιρροής. Στις μέρες μας, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορά μόνο την επικοινωνία, αλλά και τη διαφήμιση εταιρειών και την αγορά προϊόντων από τους καταναλωτές μέσω αυτών. Οι εταιρείες εκμεταλλευόμενες τη δύναμη αυτή των κοινωνικών δικτύων, έχουν αρχίσει να δημιουργούν λογαριασμούς σε αυτά, προκειμένου να αποκτήσουν μεγαλύτερο κοινό. Στη παρούσα εργασία διεξήχθη έρευνα σχετικά με την επιρροή που ασκούν οι εφαρμογές αυτές στην αγοραστική απόφαση του καταναλωτικού κοινού, καθώς και για τις προτιμήσεις των καταναλωτών για το στυλ των δημοσιεύσεων που θα πρέπει να υιοθετήσει ένα προφίλ οίνου για να είναι ενδιαφέρον. el
dc.description.abstract Social media are online platforms which are created for the purpose of communication. Over the course of time, more and more people started using them and their influence around the world gained a great power. Nowadays, using social media is not only related to communication but also related to advertising companies and their products with the ultimate goal to convince consumers to buy products. Companies taking advantage of this power of social networks, have started to create accounts in order to gain a larger audience. In this presentation, research has been conducted on the influence of social media on the consumers decision, as well as on consumers preferences for the style of posts than wine profiles should adopt in order to be interesting. en
dc.language.iso el el
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Μάρκετινγκ οίνου el
dc.subject Instagram en
dc.subject Social media marketing en
dc.subject Social media en
dc.subject Wine consumers en
dc.subject Καταναλωτές οίνου el
dc.title Ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις προτιμήσεις των καταναλωτών οίνου και η σωστή χρήση τους από τις επιχειρήσεις οίνου el
dc.title.alternative Role of social media in the preferences of wine consumers and their proper use by wine companies en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου el
dc.description.degree Σύγχρονη Τεχνολογία Τροφίμων. Ι) Γαλακτοκομία ΙΙ) Οινολογία el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account