HEAL DSpace

Προσδιοριστικοί παράγοντες προτίμησης και προθυμία πληρωμής των καταναλωτών για συσκευασμένες σαλάτες

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Βασιλόπουλος, Αχιλλέας el
dc.contributor.author Παναγιωτίδου, Ευαγγελία Μυρτώ Μ. el
dc.date.issued 2023-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7793
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής μελέτης είναι η συλλογή και επεξεργασία δεδομένων σχετικά με τον κλάδο των συσκευασμένων σαλατών. Στόχος είναι ο προσδιορισμός και η κατανόηση της σημασίας των χαρακτηριστικών που οδηγούν τους καταναλωτές να προμηθεύονται συγκεκριμένα προϊόντα, καθώς επίσης και ο προσδιορισμός προθυμίας πληρωμής για αυτά. Για το λόγο αυτό, θα εκπονηθεί πρωτογενής έρευνα μέσω ερωτηματολογίου για την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τις στάσεις και αξίες των καταναλωτών, την προθυμία πληρωμής και τη συσχέτισή αυτών με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Στο πλαίσιο της εργασίας θα γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση για τον κλάδο συσκευασμένων σαλατών και θα παρουσιαστούν ποσοτικά και οικονομικά στοιχεία του κλάδου σε Παγκόσμιο Επίπεδο. Στη συνέχεια, θα αναλυθούν με χρήση SPSS και R-Studio τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου. Τέλος, θα ακολουθήσει η εξαγωγή συμπερασμάτων και οι διατύπωση συστάσεων για το μέλλον. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Έρευνας Οικονομίας και Ανάπτυξης του Αγροδιατροφικού Κλάδου CREDA στη Βαρκελώνη. Σχεδιάστηκε και διεξήχθη στην Ισπανία το 2022, στα πλαίσια μελέτης της αλυσίδας τροφίμων σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, με απώτερο σκοπό να επιτευχθεί η βελτίωση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής απόδοσης αυτών. el
dc.description.abstract The purpose of this study is the collection and processing of data regarding the packaged salad industry. The aim is to identify and understand the importance of the attributes that lead consumers to purchase specific products, as well as to determine their willingness to pay for them. On this occasion, primary research will be conducted through a questionnaire in order to analyze consumer behavior, attitudes, values, and willingness to pay and their correlation with the demographic characteristics of the sample. Initially, a literature review will be conducted on a global level for the packaged salad industry, and the data will be presented. Afterwards, the results of the questionnaire will be analyzed using SPSS and R-Studio. Finally, conclusions and future recommendations will be drawn. This research was carried out in collaboration with the Center for Agro-Food Economics and Development (CREDA) in Barcelona. It was designed and carried out in Spain in 2022 as part of a study about the food industry's value chain in various European countries. The ultimate goal is improving the economic, social, and environmental performance of the industries. en
dc.language.iso el el
dc.subject Συσκευασμένες σαλάτες el
dc.subject Καταναλωτική συμπεριφορά el
dc.subject Προτιμήσεις el
dc.subject Προθυμία πληρωμής el
dc.subject Packaged salads en
dc.subject Consumer behavior en
dc.subject Preferences en
dc.subject Willingness to pay en
dc.subject Best Worst Scaling en
dc.title Προσδιοριστικοί παράγοντες προτίμησης και προθυμία πληρωμής των καταναλωτών για συσκευασμένες σαλάτες el
dc.title.alternative Consumer preference and willingness to pay for packaged salads en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account