HEAL DSpace

Επιχειρηματικό πλάνο Supermarket χωρίς συσκευασίες ''PLANET A''

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Γεωργακόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Καραμπούλα, Σοφία Ι. el
dc.date.issued 2023-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7796
dc.description.abstract Κάθε δεκαετία φαίνεται ότι τα παγκόσμια οικοσυστήματα υποβαθμίζονται. Οι φυσικοί πόροι καθίστανται ολοένα και πιο σπάνιοι και οι εταιρείες περιορίζονται όλο και περισσότερο στη χρήση ενέργειας και νερού. Η κλιματική αλλαγή εντείνει τα ακραία φαινόμενα, τις ξηρασίες, την απώλεια εσοδειών και τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι μεταβαλλόμενες κλιματικές συνθήκες μας επηρεάζουν όλους, ενώ συνέπειές της είναι οι υψηλότερες τιμές στα αγαθά και τι υπηρεσίες, οι ελλείψεις σε τρόφιμα, οι περιβαλλοντικές καταστροφές, όπως ανεξέλεγκτες πυρκαγιές, και ισχυροί τυφώνες που προκαλούν ανείπωτες καταστροφές. Ταυτόχρονα με την παγκόσμια κλιματική και οικονομική αστάθεια, ο ανθρώπινος πληθυσμός και η κατανάλωση συνεχίζουν να αυξάνουν με γρήγορο ρυθμό. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν το εμπόδιο της έλλειψης. Με το παγκόσμιο φυσικό κεφάλαιο σε κίνδυνο, έχει έρθει ο καιρός για μια συντονισμένη προσπάθεια για τη συντήρηση αυτών των πόρων από την πλευρά των επιχειρήσεων, των οποίων η επιτυχία εξαρτάται από τη συνεχή διαθεσιμότητά τους. Η μία από τις πιο βασικές ελλείψεις, που μπορεί να αποβεί μοιραία, είναι αυτή των τροφίμων, σε συνδυασμό με την υπερκατανάλωση προϊόντων συσκευασίας οδήγησε στην ανάγκη σχεδιασμού του επιχειρηματικού σχεδίου κατά το οποίο προτείνεται η δημιουργία ενός καταστήματος όπου τα προϊόντα τροφίμων θα αγοράζονται χύμα και θα τοποθετούνται μέσα σε συσκευασίες που διαθέτουν οι καταναλωτές ή σε συσκευασίες που θα τους παρέχονται από το κατάστημα. Το πλάνο χωρίζεται σε αισιόδοξο, ρεαλιστικό και απαισιόδοξο παρουσιάζοντας τα οικονομικά στοιχεία του καθενός από αυτά. Η δημιουργία ενός τέτοιου καταστήματος πέρα από το οικονομικό συμφέρον, έχει και περιβαλλοντολογικό καθώς υπάρχει η ελπίδα να μην είναι το πρώτο και τελευταίο που θα δημιουργηθεί, αλλά να είναι η αρχή για μια αλλαγή νοοτροπίας του λιανικού εμπορίου. el
dc.description.abstract Every decade it seems that the world's ecosystems are being degraded. Natural resources are becoming increasingly rare and companies are constrained in their use of energy and water. Climate change is intensifying extreme events, droughts, crop losses and supply chain disruptions. Changing climate conditions affect us all, and its consequences are higher prices for goods and services, food shortages, environmental disasters such as wildfires, and powerful hurricanes that cause devastation. At the same time with global climate and economic instability, human population and consumption continue to grow at a rapid pace. Businesses must face the obstacle of scarcity. With the world's natural capital at risk, the time has come for a concerted effort to preserve these resources on the behalf of businesses, whose success depends on their continued availability. One of the most basic shortages, which can be fatal, is food, combined with the overconsumption of packaging products led to the need of designing the business plan in which it is proposed to create a store where food products will be bought in bulk and they are placed in packaging that consumers have or in packaging that will be provided to them by the store. The plan is divided into optimistic, realistic and pessimistic, presenting the financial data of each of them. The creation of such a store, beyond the financial interest, also has an environmental interest as it is the hope that it will not be the first and the last to be created, but that it will be the beginning of a change in the mentality of the retail trade. en
dc.language.iso el el
dc.subject Συσκευασία el
dc.subject Αειφορία el
dc.subject Προϊόντα μηδενικών αποβλήτων el
dc.subject Packaging en
dc.subject Sustainability en
dc.subject Zero waste products en
dc.title Επιχειρηματικό πλάνο Supermarket χωρίς συσκευασίες ''PLANET A'' el
dc.title.alternative Business Plan No Packaging Supermarket ''PLANET A'' en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account