Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της καταναλωτικής στάσης των νεότερων γενεών απέναντι στο κρητικό κρασί και πως το μάρκετινγκ οίνου μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις και την προώθηση του κρασιού.
Συγκεκριμένα μελετήθηκαν τα κίνητρα και οι προτιμήσεις των νέων που τους οδηγούν στην επιλογή ή μη ενός κρασιού προς κατανάλωση καθώς και η επαφή που έχει το κρητικό κρασί σαν ενιαίο “brand” με το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό.
Για τις ανάγκες της έρευνας διεξήχθη ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο το οποίο συντάχθηκε μετά από εκτενή μελέτη της βιβλιογραφίας.
The aim of this work is the study of consumer attitude of the younger generations towards Cretan wine and the affection of wine marketing on sales and promotion of wine.
The motivations and preferences of young people that lead them to choose or not to choose a wine for consumption were studied, as well as the contact Cretan wine has as a single "brand" with the specific consumer public.
For the needs of the research, a quantitative survey was conducted with a questionnaire which was drawn up after an extensive study of the literature.