HEAL DSpace

Συμπεριφορά του καταναλωτή ως οδηγός του χάρτη αντίληψης τοποθέτησης προϊόντων και μελλοντικών ευκαιριών: περίπτωση του ελληνικού μελιού

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μαλινδρέτος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Φλατσούση, Ευαγγελία Ι. el
dc.date.issued 2023-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/8067
dc.description.abstract Ένα από τα πιο πολύτιμα οφέλη που μπορεί πλέον να προσφέρει η έρευνα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι στη βιομηχανία και στο εμπόριο του μελιού. Με τη χρήση δεδομένων έρευνας, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν μια πιο αποτελεσματική στρατηγική, να εντοπίσουν στρεβλώσεις της αγοράς και αλλαγές στα πρότυπα αγορών των καταναλωτών και να χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για να επιτύχουν τους στόχους τους. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών εξετάζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αποφασίζουν πώς να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε αγαθά και υπηρεσίες. Στην συγκεκριμένη έρευνα μελετήθηκε η περίπτωση του μελιού στην ελληνική επικράτεια. Αναπτύχθηκαν ορισμοί που σχετίζονται με την χαρτογράφηση της καταναλωτικής συνήθειας και επεξηγήθηκαν όλες οι έννοιες που σχετίζονται με το μέλι. Πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με δείγμα 220 ατόμων σχετικές με τις καταναλωτικές τους συνήθειες που αφορούσαν το μέλι. el
dc.description.abstract One of the most valuable benefits that consumer behavior research can now bring to industry is for business and commerce. By using research data, businesses can develop a more effective strategy, identify market distortions and changes in consumer buying patterns, and use these tools to achieve their goals. Consumer behavior analysis also examines how consumers decide how to spend their money on goods and services. In this specific research, the case of honey in the Greek territory was studied. Definitions related to consumer habit mapping were developed and all concepts related to honey were explained. Primary research was carried out with a sample of 220 people related to their consumption habits related to honey. en
dc.language.iso el el
dc.subject Χαρτογράφηση καταναλωτών el
dc.subject Μέλι el
dc.subject Προτιμήσεις el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Consumer mapping en
dc.subject Honey en
dc.subject Preferences en
dc.subject Greece en
dc.title Συμπεριφορά του καταναλωτή ως οδηγός του χάρτη αντίληψης τοποθέτησης προϊόντων και μελλοντικών ευκαιριών: περίπτωση του ελληνικού μελιού el
dc.title.alternative Consumer behavior as a driver of product placement perception map and future opportunities: case of Greek honey en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account