Η παρούσα έρευνα αφορά την συμβολή των αντιλήψεων, της γενιάς Ζ, για τα τρόφιμα που
συσκευάζονται σε φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες. Ουσιαστικά, διερευνά αν και με
ποιον τρόπο οι αντιλήψεις των μελών της γενιάς Z, επηρεάζονται από τις απόψεις τους για την
αειφορία και βιωσιμότητα των συσκευασιών. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο να εξετάσει τη
συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα τρόφιμα τα οποία έχουν φιλική προς το περιβάλλον
συσκευασία, τα οποία έχουν θετικό αντίκτυπο στην επικείμενη κλιματική αλλαγή. Ακόμα, είχε
ως στόχο, να διερευνήσει αν οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τις διαστάσεις της αειφορίας.
Προκειμένου να αποδειχθεί αυτό, δημιουργήθηκε ένα δομημένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο,
ακολουθήθηκε ένας ποσοτικός ερευνητικός σχεδιασμός, ενώ τα δεδομένα επεξεργάστηκαν με
την βοήθεια του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS Statistics v.27.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων είναι και
αυτά που σε ένα μεγάλο βαθμό επηρεάζουν την προθυμία αγοράς των προϊόντων που
εξετάζονται στην παρούσα διατριβή. Όμως, είναι φανερό ότι δεν συνδέεται με τις αντιλήψεις
του δείγματος για την αειφορία, καθώς το δείγμα έχει μια άκρως ικανοποιητική αντιμετώπιση
ως προς τους φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους συσκευασίας των προϊόντων.
The present research concerns the contribution of the perceptions, of generation Z, about food
packaged in environmentally friendly packaging. Essentially, it investigates whether and how
the perceptions of members of Generation Z are influenced by their views on the sustainability
and sustainability of packaging. The present study aimed to examine consumer behavior towards
environmentally friendly packaged foods that have a positive impact on impending climate
change. Also, it aimed to investigate whether consumers perceive the four dimensions of
sustainability. In order to demonstrate this, a structured electronic questionnaire was created, a
quantitative research design was followed, while the data were processed with the help of the
statistical program IBM SPSS Statistics v.27.
The results showed that the demographic characteristics of the participants are also those that to
a large extent influence the willingness to purchase the products examined in this thesis.
However, it is evident that it is not linked to the sample's perceptions of sustainability, as the
sample has a highly satisfactory response to environmentally friendly ways of packaging
products.