dc.contributor.advisor |
Μαλινδρέτος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Δεληγιάννη, Πετρίνα Μ. |
el |
dc.date.issued |
2024-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/8147 |
|
dc.description.abstract |
Τα τελευταία χρόνια η αύξηση του πληθυσμού της γης σε συνδυασμό με την κλιματική
μεταβολή έχουν οδηγήσει σε αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον καθώς και στην
ανάγκη για λήψη μέτρων προστασίας τους. Τα μέτρα που έχουν ληφθεί περιλαμβάνουν
την μεταβολή της παραγωγικής διαδικασίας προϊόντων καθώς και την χρήση
πιστοποιήσεων που σχετίζονται με τις επιπτώσεις της παραγωγής τους στο περιβάλλον.
Οι διάφορες πιστοποιήσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί έχουν σαν σκοπό την ενημέρωση
των καταναλωτών σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των διαφόρων
προϊόντων όπως και την πιστοποίηση της αυθεντικότητάς τους. Οι συγκεκριμένες
πιστοποιήσεις έχουν χρησιμοποιηθεί σε αρκετές περιπτώσεις σαν εργαλεία μάρκετινγκ
γεγονός που σχετίζεται με την προτίμηση των καταναλωτών σε προϊόντα με ελάχιστες
επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Ο κλάδος του οίνου τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα και αυτό έχει σαν
αποτέλεσμα την επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Για τον λόγο αυτό κρίνεται
απαραίτητο να μειωθούν οι επιπτώσεις στο περιβάλλον. Η χρήση των πιστοποιήσεων
έχει αποτελέσει ένα εργαλείο μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και
προσέγγισης ενός συγκεκριμένου κοινού.
Στην παρούσα έρευνα θα μελετηθεί η χρήση των πιστοποιήσεων καθώς και οι
προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με τους οίνους. Συγκεκριμένα διαμοιράστηκαν
ερωτηματολόγια που μελετούσαν το συγκεκριμένο ζήτημα και τα δεδομένα
επεξεργάστηκαν και απεικονίστηκαν με την μορφή διαγραμμάτων. Τα αποτελέσματα
δείχνουν πως οι πιστοποιήσεις έχουν μεγάλη σημασία για την προτίμηση των
καταναλωτών βοηθώντας ταυτόχρονα και την προστασία του περιβάλλοντος. |
el |
dc.description.abstract |
In recent years, the increase in the earth's population combined with climate change
have led to negative impacts on the environment and the need for measures to protect
it. The measures taken include changing the production process of products as well as
the use of certifications related to the environmental impact of their production.
The various certifications that have been used are intended to inform consumers about
the environmental impact of the various products as well as to certify their authenticity.
These certifications have been used in several cases as marketing tools which is related
to consumer preference for products with minimal environmental impact.
The wine sector has grown considerably in recent years and this has resulted in an
impact on the environment. It is therefore necessary to reduce the impact on the
environment. The use of certification has been a tool for reducing environmental impact
and for reaching a specific public.
This study will examine the use of certification and consumer preferences regarding
wines. Specifically, questionnaires were distributed studying this issue and the data
were processed and visualized in the form of charts. The results show that certification
is of great importance for consumer preference while helping to protect the
environment. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Πιστοποιήσεις |
el |
dc.subject |
Οινοπαραγωγή |
el |
dc.subject |
Περιβαλλοντικές επιπτώσεις |
el |
dc.subject |
Πράσινο μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Τήνος |
el |
dc.subject |
Αποτύπωμα άνθρακα |
el |
dc.subject |
Certification |
en |
dc.subject |
Wine production |
en |
dc.subject |
Environmental impact |
en |
dc.subject |
Green marketing |
en |
dc.subject |
Tinos |
en |
dc.subject |
Carbon footprint |
en |
dc.title |
Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων στον πρωτογενή τομέα και εργαλεία μέτρησης: η επιχειρηματική πρόκληση των κλιματικά ουδέτερων προϊόντων σε οινοποιείο στην Τήνο |
el |
dc.title.alternative |
Environmental Impact study in the primary sector and measurement tools: the business challenge of climate neutral products in a winery on Tinos island |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη |
el |