Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διερεύνηση της αντίληψης των
καταναλωτών για τους οίνους σε εναλλακτικές μορφές συσκευασίας, δηλαδή σε πλαστικά ή
χάρτινα μπουκάλια έναντι της κλασικής γυάλινης φιάλης. Συγκεκριμένα, στόχος είναι η
εξέταση του κατά πόσο οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ένα κρασί σε γυάλινο,
πλαστικό ή χάρτινο μπουκάλι. Κάτι επιπλέον που είναι επιθυμητό να προκύψει από την έρευνα
αυτή είναι και η αποτύπωση της γενικότερης άποψης που έχουν οι καταναλωτές για το υλικό
της συσκευασίας του κρασιού.
Για τη συλλογή δεδομένων, διεξήχθη ποσοτική έρευνα διαδικτυακά με κύριο εργαλείο τρία
ερωτηματολόγια, τα οποία αποτελούνταν από 15 ερωτήσεις και συμπληρώθηκαν από 258
άτομα.
Συνεπώς, το βασικότερο αποτέλεσμα που προέκυψε ήταν ότι οι συμμετέχοντες έδειξαν εμφανή
προτίμηση για τη γυάλινη συσκευασία ως περιέκτη κρασιών, είτε πρόκειται για λευκά είτε για
κόκκινα κρασιά.
The current study is to investigate the consumers' perception of wines in alternative forms of
packaging, such as plastic or paper bottles versus the classic glass bottle. Specifically, the aim
is to examine whether consumers are willing to buy a wine in a glass, plastic or paper bottle.
Something else that is desirable to emerge from this research is the capture of the general
opinion that consumers have about the wine packaging material.
In order to collect data, a quantitative online survey was conducted with three questionnaires
as the main tool, which consisted of 15 questions and completed by 258 people.
Therefore, the main result that obtained was that the participants showed a clear preference for
the glass packaging as a container for wines, both for white and red wines.