HEAL DSpace

Παρουσίαση και ανάλυση του ανθοκομικού κλάδου: μελέτη περίπτωσης της επιχειρηματικής στρατηγικής και του επιχειρηματικού μοντέλου ανθοπωλείου

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Γεωργίου, Παρασκευάς Ν. el
dc.contributor.author Σακελλάρη, Βασιλική Νικολέτα Κ. el
dc.date.issued 2024-04-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/8200
dc.description.abstract Το πρώτο μέρος της παρακάτω εργασίας αναφέρεται στην εξέλιξη του ανθοκομικού κλάδου από την απαρχή του τον 17ο αιώνα μέχρι την τελευταία δεκαετία. Αν και στην βιβλιογραφική έρευνα περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια αγορά το επίκεντρο της αποτελεί η Ευρωπαϊκή και πιο συγκεκριμένα η ελληνική αγορά. Πραγματοποιείται κατηγοριοποίηση των ανθοκομικών προϊόντων, αναλύεται η πορεία της αλυσίδας εφοδιασμού τους από το παρελθόν έως το σήμερα και καταγράφεται η εξέλιξη τόσο της παραγωγής όσο και της κατανάλωσης τους κυρίως στον Ευρωπαϊκό χώρο. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης ενός ανθοπωλείου για το οποίο αναλύεται το επιχειρηματικό του μοντέλο από οικονομικής αλλά και από θεωρητικής προσέγγισης. Εφαρμόζονται στην εταιρία αναλύσεις του εσωτερικού και εξωτερικού της περιβάλλοντος και κατηγοριοποιούνται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της. Τέλος αναλύονται οι πολιτικές marketing που εφαρμόζει και η μελλοντική του στρατηγική. el
dc.description.abstract The first part of the following paper refers to the evolution of the floriculture industry from its beginnings in the 17th century to the last decade. Although the bibliographic research includes data concerning the global market, its focus is the European and more specifically the Greek market. The floral products are categorized, the course of their supply chain from the past to the present is analyzed and the evolution of both their production and consumption mainly in the European area is recorded. The second part of the paper is a case study of a flower shop for which its business model is analyzed from an economic as well as a theoretical approach. Analyses of the company's internal and external environment are applied and its strengths and weaknesses are categorized. Finally, the marketing policies it applies and its future strategy are analyzed. en
dc.language.iso el el
dc.subject Κομμένα άνθη el
dc.subject Ανθοκομία el
dc.subject Επιχειρηματικό μοντέλο el
dc.subject Διακοσμητικά φυτά el
dc.subject Cut flowers en
dc.subject Floriculture en
dc.subject Business model en
dc.subject Decorative plants en
dc.title Παρουσίαση και ανάλυση του ανθοκομικού κλάδου: μελέτη περίπτωσης της επιχειρηματικής στρατηγικής και του επιχειρηματικού μοντέλου ανθοπωλείου el
dc.title.alternative Introduction and analysis of the floriculture industry: case study of the business strategy and business model of a flower shop en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account