dc.contributor.advisor |
Γεωργίου, Παρασκευάς Ν. |
el |
dc.contributor.author |
Σακελλάρη, Βασιλική Νικολέτα Κ. |
el |
dc.date.issued |
2024-04-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/8200 |
|
dc.description.abstract |
Το πρώτο μέρος της παρακάτω εργασίας αναφέρεται στην εξέλιξη του ανθοκομικού κλάδου από την απαρχή του τον 17ο αιώνα μέχρι την τελευταία δεκαετία. Αν και στην βιβλιογραφική έρευνα περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια αγορά το επίκεντρο της αποτελεί η Ευρωπαϊκή και πιο συγκεκριμένα η ελληνική αγορά. Πραγματοποιείται κατηγοριοποίηση των ανθοκομικών προϊόντων, αναλύεται η πορεία της αλυσίδας εφοδιασμού τους από το παρελθόν έως το σήμερα και καταγράφεται η εξέλιξη τόσο της παραγωγής όσο και της κατανάλωσης τους κυρίως στον Ευρωπαϊκό χώρο. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης ενός ανθοπωλείου για το οποίο αναλύεται το επιχειρηματικό του μοντέλο από οικονομικής αλλά και από θεωρητικής προσέγγισης. Εφαρμόζονται στην εταιρία αναλύσεις του εσωτερικού και εξωτερικού της περιβάλλοντος και κατηγοριοποιούνται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της. Τέλος αναλύονται οι πολιτικές marketing που εφαρμόζει και η μελλοντική του στρατηγική. |
el |
dc.description.abstract |
The first part of the following paper refers to the evolution of the floriculture industry from its beginnings in the 17th century to the last decade. Although the bibliographic research includes data concerning the global market, its focus is the European and more specifically the Greek market. The floral products are categorized, the course of their supply chain from the past to the present is analyzed and the evolution of both their production and consumption mainly in the European area is recorded. The second part of the paper is a case study of a flower shop for which its business model is analyzed from an economic as well as a theoretical approach. Analyses of the company's internal and external environment are applied and its strengths and weaknesses are categorized. Finally, the marketing policies it applies and its future strategy are analyzed. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Κομμένα άνθη |
el |
dc.subject |
Ανθοκομία |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Διακοσμητικά φυτά |
el |
dc.subject |
Cut flowers |
en |
dc.subject |
Floriculture |
en |
dc.subject |
Business model |
en |
dc.subject |
Decorative plants |
en |
dc.title |
Παρουσίαση και ανάλυση του ανθοκομικού κλάδου: μελέτη περίπτωσης της επιχειρηματικής στρατηγικής και του επιχειρηματικού μοντέλου ανθοπωλείου |
el |
dc.title.alternative |
Introduction and analysis of the floriculture industry: case study of the business strategy and business model of a flower shop |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη |
el |