Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και των μεγάλων αλλαγών. Μία από αυτές τις αλλαγές είναι και η κλιματική αλλαγή η οποία δεν οφείλεται μόνο σε φυσικά αίτια αλλά και σε ανθρώπινα αίτια, δεδομένου ότι η ανθρώπινη παρέμβαση είναι ορατή παντού και με κάθε τρόπο. Πιστεύεται ότι με την σωστή ενημέρωση και γνώση θα δημιουργηθούν οι υπεύθυνοι πολίτες του αύριο.
Σε αυτήν την διπλωματική, θα αναλύσουμε μέσω των απόψεων των εκπαιδευτικών, κατά πόσον η κλιματική αλλαγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση που υλοποιείται μέσω των περιβαλλοντικών προγραμμάτων στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, συμβάλλει εποικοδομητικά στους ίδιους και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους στους μαθητές, αντιμετωπίζοντας αμφότεροι το πρόβλημα στην ρίζα του.
Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθούν ερωτηματολόγια προκειμένου να αποτυπωθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών και τα ευρήματα τους θα αναλυθούν όπως και τα αποτελέσματα όπου θα μας οδηγήσουν στην εύρεση τρόπων διαχείρισης και σωστής οργάνωσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
We live in the age of speed and great changes. One of these changes is climate change which is not only due to natural causes but also to human causes, since human intervention is visible everywhere and in every way. It is believed that with the right information and knowledge, the responsible citizens of tomorrow will be created.
In this dissertation, we will analyze through the views of the teachers, whether Climate Change in Environmental Education, which is implemented through the Environmental Programs in General and Vocational High Schools, contributes constructively to them and the conditions are created to pass on their knowledge to the students, facing both the problem at its root.
For this purpose, questionnaires will be used in order to capture the opinions of the teachers and their findings are going to be analyzed furthermore the results where they will lead us to find ways to manage and properly organize environmental education.