Η παρούσα έρευνα έχει γίνει με στόχο την μελέτη του κλάδου των χυμών και αναψυκτικών παγκοσμίως, τις στρατηγικές προώθησης που αυτές εφαρμόζουν αλλά και τα αποτελέσματα αυτών.
Για την έρευνα αυτή επιλέχθηκαν οι πέντε κορυφαίες, παγκοσμίως , εταιρείες σύμφωνα με το μέγεθος των πωλήσεων τους.
Αρχικά ερευνήθηκε η εξέλιξη του κλάδου του μάρκετινγκ με την πάροδο του χρόνου αφήνο-ντας πίσω παλιές τεχνικές στρατηγικής προώθησης των εταιρειών και των προϊόντων τους και δημιουργώντας νέες σύγχρονες ανάλογες της τεχνολογικής εξέλιξης. Παρατηρήθηκαν οι τάσεις και οι αλλαγές στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται πλέον από τις εταιρείες του κλάδου, τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσουν , ενώ παράλληλα παρατηρήθηκε και η αντίδραση των πελατών στις νέες στρατηγικές , η δημιουργία νέων πε-λατειακών σχέσεων και η ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων.
Μέσω της κορυφαίας πλατφόρμας wed analytics SEMrush συλλέχθηκαν σημαντικά δεδομέ-να για τις πέντε κορυφαίες εταιρείες του κλάδου και διατυπώθηκαν υποθέσεις που είχαν στό-χο να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα που οδήγησαν στην παρούσα έρευνα. Πιο συγκε-κριμένα παρατηρήθηκε η έντονη προσπάθεια των εταιρειών να συλλέξουν νέους πελάτες μέ-σω των πληρωμένων διαφημίσεων , των συνεχών ενημερώσεων αλλά και την δημιουργία σύνθετων εικόνων. Παρά την αποτελεσματική προσπάθεια προσέλκυσης νέου κοινού παρα-τηρείται έντονα το φαινόμενο της άμεσης εγκατάλειψης των σελίδων που οδηγεί πολλές φο-ρές σε αρνητικά αποτελέσματα.
Βασικός στόχος όλων των επιχειρήσεων είναι η αναρρίχηση τους στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης με απώτερο στόχο την αύξηση φήμης και κερδών. Για αυτό το λόγο είναι ιδιαί-τερα σημαντικός ο σωστός σχεδιασμός και υλοποίηση των κατάλληλων στρατηγικών προώ-θησης από το ανάλογο τμήμα. Ενώ επίσης σημαντικό είναι η άμεση παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και η ικανότητα άμεσης προσαρμογής στις αλλαγές και νέες απαιτήσεις των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις.
The goal of the current study is to examine the worldwide juice and soft drink market, the promotional tactics that companies use, and the outcomes of such tactics.
Based on their sales volume, the top five global corporations were chosen for this study.
Originally, research was done on how the marketing sector changed over time, eschewing antiquated methods of strategically promoting businesses and their goods in favor of more contemporary approaches that kept pace with advancements in technology. Customers' reac-tions to the new strategies, the development of new customer relationships, and the mainte-nance of existing ones were all noted, along with the trends and modifications in the tactics now employed by businesses in the sector, as well as the difficulties and obstacles they face.
Important information on the top five businesses in the industry was gathered using the in-dustry-leading wed analytics platform SEMrush, and theories were developed to address the research's main topics. More precisely, it was noted that the businesses made significant attempts to attract new clients by producing intricate pictures, frequent updates, and paid marketing. Even with successful efforts to draw in new viewers, the phenomena of pages being abandoned right away is widely noted and frequently has unfavorable effects.
All businesses want to rank as high as possible in search engine results, as this will ulti-mately boost their brand and revenue. Because of this, it is especially crucial that the rele-vant department effectively plans and executes the right promotional tactics. Monitoring results promptly and being able to quickly adjust to changes and new customer expectations from the company are equally crucial.