Η συγκεκριμένη μελέτη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών μεταξύ Μαρτίου και Σεπτεμβρίου 2024. Στο πλαίσιο αυτής ερευνήθηκαν τα κριτήρια αγορών των καταναλωτών στον κλάδο των συσκευασμένων δημητριακών και το ρόλο της γνωστής μάρκας κατά τη διάρκεια της επιλογής. Ταυτόχρονα μελετήθηκε το επίπεδο διατροφικής ευαισθητοποίησης των ατόμων, γεγονός που κρίθηκε απαραίτητο σε μία εποχή που ο χρόνος και η πληροφορία κρίνονται κρίσιμοι πόροι για την καθημερινότητα.
Τα συσκευασμένα δημητριακά έχουν αποκτήσει βασικό ρόλο ως μία από τις πιο διαδεδομένες επιλογές για πρωινό, ενώ η αγορά έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Βασιζόμενη σε ακαδημαϊκά, κλαδικά και πρωτογενή δεδομένα, η έρευνα εξετάζει τους παράγοντες που έχουν διαμορφώσει τη σύγχρονη καταναλωτική σκέψη.
The following research was conducted in the framework of the Agricultural University of Athens MBA, between March and September of 2024. Within this research, the factors that push consumers to purchase certain packaged cereal products over others were examined. In addition, the role of brand during the buying process and how major of a role branding has, was researched. Finally, the nutritional awareness for such products was investigated, a factor that is significant nowadays, as information and time are valuable resources in today’s everyday life.
Packaged cereal are one of the most preferred choices for breakfast, while the market of such products has been influenced by current customer needs. Based on academic, market and primary data, this research examines the factors that have affected today’s customer thinking.