HEAL DSpace

Σχέση των κριτηρίων αγοράς κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων με τα σημεία διάθεσης και η αποτελεσματικότητα των καναλιών επικοινωνίας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Πιτυλάκη, Νικολέτα Κ. el
dc.date.accessioned 2025-02-13
dc.date.available 2025-02-13
dc.date.issued 2025-02-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/8405
dc.description.abstract Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τη σχέση των κριτηρίων αγοράς κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων με τα σημεία διάθεσης και την αποτελεσματικότητα των καναλιών επικοινωνίας. Εξετάζονται τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής, καθώς και τα σημεία διάθεσης και κανάλια επικοινωνίας που είναι πιο δημοφιλή για την αγορά και ενημέρωση κατεψυγμένων αλιευμάτων αντίστοιχα. Για την διερεύνηση των στόχων της μελέτης διεξήχθη πρωτογενή έρευνα μέσω ανώνυμου ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε ηλεκτρονικώς και απαντήθηκε από τυχαίο δείγμα Ελλήνων καταναλωτών. Από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτει πως οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά, προτιμούν να αγοράζουν από Σούπερ Μάρκετ και να ενημερώνονται κυρίως μέσω της τηλεόρασης και έντυπων φυλλαδίων προσφορών. Επίσης, διαπιστώθηκε πως υπάρχουν συσχετίσεις μεταξύ των κριτηρίων αγοράς, σημείων διάθεσης και καναλιών επικοινωνίας. Από τα ευρήματα της μελέτης παρέχονται πολύτιμες πληροφορίες για την κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών, τη διαμόρφωση στοχευμένων στρατηγικών Μάρκετινγκ και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου των κατεψυγμένων αλιευμάτων. el
dc.description.abstract This study examines the relationship between purchasing criteria for frozen fishery products, points of sale and the effectiveness of communication channels. The most significant purchasing criteria are examined, as well as the points of sale and communication channels that are most popular for purchasing and obtaining information about frozen fisheries, respectively. To investigate the objectives of the study, primary research was conducted using an anonymous questionnaire distributed electronically and answered by a random sample of Greek consumers. The data analysis reveals that consumers emphasize quality characteristics, prefer to purchase from supermarkets and are mainly informed through television and printed promotional leaflets. Additionally, correlations were identified between purchasing criteria, points of sale and communication channels. The findings of the study provide valuable information on consumer preferences, the formulation-development of targeted marketing strategies and the enhancement of the competitiveness of the frozen fishery products sector. en
dc.language.iso el el
dc.subject Κατεψυγμένα αλιευτικά προϊόντα el
dc.subject Κριτήρια αγοράς el
dc.subject Σημεία διάθεσης el
dc.subject Κανάλια επικοινωνίας el
dc.subject Συσχέτιση el
dc.subject Μείγμα μάρκετινγκ el
dc.subject Καταναλωτική συμπεριφορά el
dc.subject Frozen fishery products en
dc.subject Purchasing criteria en
dc.subject Points of sale en
dc.subject Communication channels en
dc.subject Correlation el
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Consumer behavior en
dc.title Σχέση των κριτηρίων αγοράς κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων με τα σημεία διάθεσης και η αποτελεσματικότητα των καναλιών επικοινωνίας el
dc.title.alternative Relationship of frozen fishery products purchase criteria with distribution points and the effectiveness of communication channels en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account