dc.contributor.advisor |
Κλωνάρης, Ευστάθιος |
el |
dc.contributor.author |
Πιτυλάκη, Νικολέτα Κ. |
el |
dc.date.accessioned |
2025-02-13 |
|
dc.date.available |
2025-02-13 |
|
dc.date.issued |
2025-02-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/8405 |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τη σχέση των κριτηρίων αγοράς κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων με τα σημεία διάθεσης και την αποτελεσματικότητα των καναλιών επικοινωνίας. Εξετάζονται τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής, καθώς και τα σημεία διάθεσης και κανάλια επικοινωνίας που είναι πιο δημοφιλή για την αγορά και ενημέρωση κατεψυγμένων αλιευμάτων αντίστοιχα. Για την διερεύνηση των στόχων της μελέτης διεξήχθη πρωτογενή έρευνα μέσω ανώνυμου ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε ηλεκτρονικώς και απαντήθηκε από τυχαίο δείγμα Ελλήνων καταναλωτών. Από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτει πως οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά, προτιμούν να αγοράζουν από Σούπερ Μάρκετ και να ενημερώνονται κυρίως μέσω της τηλεόρασης και έντυπων φυλλαδίων προσφορών. Επίσης, διαπιστώθηκε πως υπάρχουν συσχετίσεις μεταξύ των κριτηρίων αγοράς, σημείων διάθεσης και καναλιών επικοινωνίας. Από τα ευρήματα της μελέτης παρέχονται πολύτιμες πληροφορίες για την κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών, τη διαμόρφωση στοχευμένων στρατηγικών Μάρκετινγκ και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου των κατεψυγμένων αλιευμάτων. |
el |
dc.description.abstract |
This study examines the relationship between purchasing criteria for frozen fishery products, points of sale and the effectiveness of communication channels. The most significant purchasing criteria are examined, as well as the points of sale and communication channels that are most popular for purchasing and obtaining information about frozen fisheries, respectively. To investigate the objectives of the study, primary research was conducted using an anonymous questionnaire distributed electronically and answered by a random sample of Greek consumers. The data analysis reveals that consumers emphasize quality characteristics, prefer to purchase from supermarkets and are mainly informed through television and printed promotional leaflets. Additionally, correlations were identified between purchasing criteria, points of sale and communication channels. The findings of the study provide valuable information on consumer preferences, the formulation-development of targeted marketing strategies and the enhancement of the competitiveness of the frozen fishery products sector. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Κατεψυγμένα αλιευτικά προϊόντα |
el |
dc.subject |
Κριτήρια αγοράς |
el |
dc.subject |
Σημεία διάθεσης |
el |
dc.subject |
Κανάλια επικοινωνίας |
el |
dc.subject |
Συσχέτιση |
el |
dc.subject |
Μείγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Καταναλωτική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Frozen fishery products |
en |
dc.subject |
Purchasing criteria |
en |
dc.subject |
Points of sale |
en |
dc.subject |
Communication channels |
en |
dc.subject |
Correlation |
el |
dc.subject |
Marketing mix |
en |
dc.subject |
Consumer behavior |
en |
dc.title |
Σχέση των κριτηρίων αγοράς κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων με τα σημεία διάθεσης και η αποτελεσματικότητα των καναλιών επικοινωνίας |
el |
dc.title.alternative |
Relationship of frozen fishery products purchase criteria with distribution points and the effectiveness of communication channels |
en |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |