Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής μελέτης είναι η μελέτη της προθυμίας πληρωμής βιολογικού κρέατος και τους παράγοντες που την επηρεάζουν έναντι του συμβατικού. Η μελέτη εστιάζει στην ανάλυση διαφόρων χαρακτηριστικών του βιολογικού κρέατος που μπορεί να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά και τη διαμόρφωση της προθυμίας πληρωμής.
Με τη χρήση τόσο δευτερογενών όσο και πρωτογενών δεδομένων, η μελέτη εξετάζει τις αντιδράσεις των καταναλωτών στο βιολογικό κρέας, εστιάζοντας στις στάσεις, τις αντιλήψεις και τους παράγοντες που επηρεάζουν την προθυμία πληρωμής τους στο βιολογικό κρέας.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τη σημασία της σωστής πληροφόρησης των καταναλωτών όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ του βιολογικού και συμβατικού κρέατος καθώς και την σημασία της πληροφορίας όσο αφορά τις συνθήκες εκτροφής των ζώων. Επιπλέον, παρουσιάζονται αναλυτικά οι διαφοροποιήσεις των καταναλωτών ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, το εισόδημα και άλλους δημογραφικούς παράγοντες, οι οποίοι επιδρούν στην τελική απόφαση αγοράς των τροφίμων.
Τα συμπεράσματα της μελέτης μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από τον κλάδο των τροφίμων όσο και από φορείς δημόσιας υγείας και εταιρείες τροφίμων, για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους προς την κατεύθυνση της υγιεινής διατροφής και της βιώσιμης κατανάλωσης
The purpose of this study is to explore consumers' willingness to pay (WTP) for organic meat compared to conventional meat and identify the factors influencing this preference. The study focuses on analyzing various characteristics of organic meat that may impact consumer behavior and the formation of WTP.
Using both secondary and primary data, the study examines consumer responses to organic meat, particularly their attitudes, perceptions, and decision-making processes.
This study highlights the importance of providing accurate information to consumers regarding the differences between organic and conventional meat, as well as the significance of transparency about the conditions under which animals are raised.
Furthermore, the research details differences among consumers based on age, gender, income, and other demographic factors, which significantly influence their purchasing decisions.
The conclusions of this study are relevant for the food industry, public health authorities, and food companies. They can be leveraged to adapt strategies toward promoting healthier eating habits and fostering sustainable consumption patterns.