HEAL DSpace

Ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος διοίκησης ανά δραστηριότητα στον τομέα των υπηρεσιών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Καζαντζής, Χρήστος el
dc.contributor.author Τσίτσα, Αγγελική el
dc.date.issued 2010-05-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/89
dc.description.abstract Είναι φανερό ότι τα συστήματα κοστολόγησης του χθές δεν ‘δουλεύουν’ στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αυτό γιατί ο παγκόσμιος ανταγωνισμός, η τεχνολογική αλλαγή και η ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων άλλαξαν ριζικά τους κανόνες της αγοράς. Οι εταιρίες χρειάζονται πληροφορία η οποία: - Υποδηλώνει τι μετράει περισσότερο για τους πελάτες: ποιότητα, εξυπηρέτηση και διανομή - Αποκαλύπτει το αληθινό κόστος των προϊόντων τους και ή των υπηρεσιών τους. - Αναγνωρίζει ευκαιρίες βελτίωσης - Ενθαρρύνει δράσεις που προάγουν και διευκολύνουν την συνάντηση των αναγκών των πελατών και της κερδοφορίας της επιχείρησης. Σε αυτή την μελέτη παρουσιάζεται η μεθοδολογία κοστολόγησης με βάση την δραστηριότητα και το σύστημα διοίκησης με βάση την δραστηριότητα. Δεικνύεται η σχέση της διοίκησης της δραστηριότητας με την μέτρηση της επίδοσης μιας επιχείρησης και της επιχειρησιακής τελειότητας αυτής. Όταν τα μη οικονομικά μέτρα επίδοσης (χρόνος, ποιότητα), ο πραγματικός χρόνος ελέγχου των λειτουργικών δραστηριοτήτων και η πληροφορία κόστους της δραστηριότητας συνδυάζονται, παρέχουν την διοικητική πληροφορία που οι οργανισμοί χρειάζονται στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα δυο τελευταία κεφάλαια αυτής της μελέτης πραγματοποιήθηκε ο υπολογισμός του κόστους δραστηριότητας υπηρεσίας και η εφαρμογή της μεθοδολογίας Κοστολόγησης με Βάση την Δραστηριότητα σε μια επιχείρηση παροχής επίγειας εξυπηρέτησης αεροπορικής εταιρίας. el
dc.description.abstract It is clear that yesterday’s cost systems don’t work in today’s competitive environment. This is because global competition, technological change and information system development have radically changed the rules of the marketplace. Companies need information that: - Indicates what matters most to their customers: quality, service and distribution - Reveals the true cost of their products and / or services - Identifies improvement opportunities - Encourages actions that enhance and facilitate meeting customer needs and corporate profitability. In this study we present the methodology of Activity Based Costing and the system of Activity Based Management. We indicate the relation between Activity management with performance measurement of a business and her excellence. When nonfinancial performance measures (time, quality), real time control of operating activities and activity cost information, combined, provide the management information that organizations need in today’s competitive environment. In the last two chapters we conduct the estimation of activity service cost and we implement the methodology of Activity Based Costing to Ground Handling services of an airline company. en
dc.language.iso el el
dc.subject.other Ανάλυση κόστους el
dc.subject.other Μάνατζμεντ el
dc.subject.other Υπηρεσίες el
dc.title Ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος διοίκησης ανά δραστηριότητα στον τομέα των υπηρεσιών el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.subject.agrovoc Cost analysis en
dc.subject.agrovoc Management en
dc.subject.agrovoc Services en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account