Η αγορά διαφόρων προϊόντων (τροφίμων και μη), μέσω internet, είναι ευρέως
διαδεδομένη στην εποχή μας. Αρκετοί καταναλωτές συνηθίζουν να κάνουν τις αγορές
τους σε προϊόντα όπως ένδυση, οικιακός εξοπλισμός, τεχνολογικός εξοπλισμός κλπ
μέσω του διαδικτύου και κυρίως από ξένες αγορές. Η αγορά τροφίμων μέσω του
διαδικτύου, έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να εμφανίζεται στον τομέα των online
αγορών. Πολλοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε τις αγορές μας στα τρόφιμα
κατευθείαν από το κατάστημα. Για αρκετούς η συνήθεια αυτή είναι δύσκολο να
αλλάξει.
Η παρούσα έρευνα παρουσιάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές
στις αγορές τροφίμων μέσω του διαδικτύου. Ύστερα από εκτενή αναφορά στην ξένη
και ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με τους παράγοντες ακολουθεί έρευνα. Για
ασφαλέστερα συμπεράσματα χρησιμοποιήθηκαν οι μέθοδοι της ποιοτικής και της
ποσοτικής έρευνας με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Οι σημαντικότεροι
παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τους καταναλωτές στις αγορές τροφίμων
τους μέσω του διαδικτύου, είναι
Σχεδιασμός της ιστοσελίδας
Πληροφορίες για το προϊόν
υνατότητα στήριξης των πελατών
Ευκολία χρήσης
Κύρος της επιχείρησης
Εμπιστοσύνη ως προς την επιχείρηση
Γίνετε εκτενή αναφορά στους παραπάνω παράγοντες. Η έρευνα ολοκληρώνετε με την
διεξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.
The market of various products through internet is very popular in nowadays. Many
consumers tend to shop clothing, household equipment, technological equipment etc
via the internet, mainly from foreign markets.
The purchase of food through the internet has begun in recent years. Many of us tend
to purchase of our food directly from the store. Of course for many of us this habit is
difficult to change.
The research presents the factors that affect consumers in food markets via the
internet. After extensive reference to Greek and foreign literature on the factors then
follow the research. For safer conclusions we are using the methods of qualitative and
quantitative using a structured questionnaire. The main factors that seem to influence
customer’s decision on online food market are:
Design
Product information
Customer support
Ease of use
Currency
Trust
Thought the paper, become an extensive reference to the above factors. The study
concludes with conclusions for business.