HEAL DSpace

Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις αγορές τροφίμων μέσω του διαδικτύου

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Σολδάτος, Πέτρος el
dc.contributor.author Ορφανού, Μαρία el
dc.date.issued 2011-03-21T08:53:09Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/215
dc.description.abstract Η αγορά διαφόρων προϊόντων (τροφίμων και μη), μέσω internet, είναι ευρέως διαδεδομένη στην εποχή μας. Αρκετοί καταναλωτές συνηθίζουν να κάνουν τις αγορές τους σε προϊόντα όπως ένδυση, οικιακός εξοπλισμός, τεχνολογικός εξοπλισμός κλπ μέσω του διαδικτύου και κυρίως από ξένες αγορές. Η αγορά τροφίμων μέσω του διαδικτύου, έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να εμφανίζεται στον τομέα των online αγορών. Πολλοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε τις αγορές μας στα τρόφιμα κατευθείαν από το κατάστημα. Για αρκετούς η συνήθεια αυτή είναι δύσκολο να αλλάξει. Η παρούσα έρευνα παρουσιάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις αγορές τροφίμων μέσω του διαδικτύου. Ύστερα από εκτενή αναφορά στην ξένη και ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με τους παράγοντες ακολουθεί έρευνα. Για ασφαλέστερα συμπεράσματα χρησιμοποιήθηκαν οι μέθοδοι της ποιοτικής και της ποσοτικής έρευνας με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Οι σημαντικότεροι παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τους καταναλωτές στις αγορές τροφίμων τους μέσω του διαδικτύου, είναι Σχεδιασμός της ιστοσελίδας Πληροφορίες για το προϊόν υνατότητα στήριξης των πελατών Ευκολία χρήσης Κύρος της επιχείρησης Εμπιστοσύνη ως προς την επιχείρηση Γίνετε εκτενή αναφορά στους παραπάνω παράγοντες. Η έρευνα ολοκληρώνετε με την διεξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. el
dc.description.abstract The market of various products through internet is very popular in nowadays. Many consumers tend to shop clothing, household equipment, technological equipment etc via the internet, mainly from foreign markets. The purchase of food through the internet has begun in recent years. Many of us tend to purchase of our food directly from the store. Of course for many of us this habit is difficult to change. The research presents the factors that affect consumers in food markets via the internet. After extensive reference to Greek and foreign literature on the factors then follow the research. For safer conclusions we are using the methods of qualitative and quantitative using a structured questionnaire. The main factors that seem to influence customer’s decision on online food market are: Design Product information Customer support Ease of use Currency Trust Thought the paper, become an extensive reference to the above factors. The study concludes with conclusions for business. en
dc.language.iso el el
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject Αγορά τροφίμων el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.lcsh Consumer behavior en
dc.subject.lcsh Electronic commerce en
dc.subject.lcsh Grocery shopping en
dc.title Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις αγορές τροφίμων μέσω του διαδικτύου el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account