Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο την εφαρμογή της στρατηγικής
μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση του Brand Achaia Clauss στην ελληνική αγορά.
Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην
ιστορία της εταιρίας, στο προφίλ της εταιρίας σήμερα και στο τι είναι
μάρκετινγκ. 
           Το δεύτερο  κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό
του μάρκετινγκ και του
προγράμματος μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ καθώς και η σημασία του
για  την  επιχείρηση.  Στο  τρίτο κεφάλαιο   αναλύεται  η  στρατηγική  μάρκετινγκ,  ο
στρατηγικός  σχεδιασμός   μάρκετινγκ  προϊόντων,  η  έννοια  της  τοποθέτησης  του
προϊόντος  και  το  μίγμα  μάρκετινγκ.  Στο  τέταρτο κεφάλαιο  παρατίθενται  οι 
τρόποι επανατοποθέστησης του Brand Achaia clauss στην ελληνική  αγορά
. Στο πέμπτο 
κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική τιμολόγησης, στο έκτο τα κανάλια διανομής των
προϊόντων της  εταιρίας  και  στο  έβδομο η  στρατηγική  προβολής  που  θα 
ακολουθηθεί.  Τέλος, εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.
 
The  recent  study  is  subject  to  the  application  of  marketing  strategy  for
repositioning of Brand Achaia Clauss in the Greek market. For the better understanding
of the topic, firstly it is made a brief report at the history of the company, the company’s
profile in nowadays and on what is marketing 
The second chapter describes the definition of marketing and program
arketing, marketing  operations,  as  well  as  the  importance  of  the  firm.  The  third
chapter discusses the marketing strategy, product marketing, strategic planning, the
concept of product  placement  and  marketing  mix.  In  the  fourth  chapter  sets  out 
the  ways  of repositioning  of Brand Achaia Clauss  in the Greek market. In the fifth 
chapter analyses the pricing strategy, in the sixth the channels of distribution of
products of the company and the seventh, the strategy of promotion that will be
followed. Finally, in chapter eight   the
key findings of the investigation are exported.