dc.contributor.advisor |
Λαζαρίδης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.author |
Τζελέπης, Γεώργιος |
el |
dc.date.issued |
2013-06-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10329/5739 |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο την εφαρμογή της στρατηγικής
μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση του Brand Achaia Clauss στην ελληνική αγορά.
Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην
ιστορία της εταιρίας, στο προφίλ της εταιρίας σήμερα και στο τι είναι
μάρκετινγκ.
Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό
του μάρκετινγκ και του
προγράμματος μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ καθώς και η σημασία του
για την επιχείρηση. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική μάρκετινγκ, ο
στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προϊόντων, η έννοια της τοποθέτησης του
προϊόντος και το μίγμα μάρκετινγκ. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται οι
τρόποι επανατοποθέστησης του Brand Achaia clauss στην ελληνική αγορά
. Στο πέμπτο
κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική τιμολόγησης, στο έκτο τα κανάλια διανομής των
προϊόντων της εταιρίας και στο έβδομο η στρατηγική προβολής που θα
ακολουθηθεί. Τέλος, εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας. |
el |
dc.description.abstract |
The recent study is subject to the application of marketing strategy for
repositioning of Brand Achaia Clauss in the Greek market. For the better understanding
of the topic, firstly it is made a brief report at the history of the company, the company’s
profile in nowadays and on what is marketing
The second chapter describes the definition of marketing and program
arketing, marketing operations, as well as the importance of the firm. The third
chapter discusses the marketing strategy, product marketing, strategic planning, the
concept of product placement and marketing mix. In the fourth chapter sets out
the ways of repositioning of Brand Achaia Clauss in the Greek market. In the fifth
chapter analyses the pricing strategy, in the sixth the channels of distribution of
products of the company and the seventh, the strategy of promotion that will be
followed. Finally, in chapter eight the
key findings of the investigation are exported. |
en |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.subject |
Στρατηγική μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Τοποθέτηση προϊόντος |
el |
dc.subject |
Επανατοποθέτηση μάρκας |
el |
dc.subject.lcsh |
Branding (Marketing) |
en |
dc.subject.lcsh |
Product management |
en |
dc.subject.lcsh |
Brand name products |
en |
dc.title |
Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση (repositioning) του brand name Achaia Clauss. |
el |
dc.type |
Μεταπτυχιακή εργασία |
el |
dc.contributor.department |
ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης |
el |
dc.description.degree |
Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας |
el |