HEAL DSpace

Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση (repositioning) του brand name Achaia Clauss.

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Λαζαρίδης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Τζελέπης, Γεώργιος el
dc.date.issued 2013-06-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/5739
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο την εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση του Brand Achaia Clauss στην ελληνική αγορά. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην ιστορία της εταιρίας, στο προφίλ της εταιρίας σήμερα και στο τι είναι μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό του μάρκετινγκ και του προγράμματος μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ καθώς και η σημασία του για την επιχείρηση. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική μάρκετινγκ, ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ προϊόντων, η έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και το μίγμα μάρκετινγκ. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται οι τρόποι επανατοποθέστησης του Brand Achaia clauss στην ελληνική αγορά . Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική τιμολόγησης, στο έκτο τα κανάλια διανομής των προϊόντων της εταιρίας και στο έβδομο η στρατηγική προβολής που θα ακολουθηθεί. Τέλος, εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας. el
dc.description.abstract The recent study is subject to the application of marketing strategy for repositioning of Brand Achaia Clauss in the Greek market. For the better understanding of the topic, firstly it is made a brief report at the history of the company, the company’s profile in nowadays and on what is marketing The second chapter describes the definition of marketing and program arketing, marketing operations, as well as the importance of the firm. The third chapter discusses the marketing strategy, product marketing, strategic planning, the concept of product placement and marketing mix. In the fourth chapter sets out the ways of repositioning of Brand Achaia Clauss in the Greek market. In the fifth chapter analyses the pricing strategy, in the sixth the channels of distribution of products of the company and the seventh, the strategy of promotion that will be followed. Finally, in chapter eight the key findings of the investigation are exported. en
dc.language.iso el el
dc.subject Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject Τοποθέτηση προϊόντος el
dc.subject Επανατοποθέτηση μάρκας el
dc.subject.lcsh Branding (Marketing) en
dc.subject.lcsh Product management en
dc.subject.lcsh Brand name products en
dc.title Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ για την επανατοποθέτηση (repositioning) του brand name Achaia Clauss. el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account