HEAL DSpace

Αγορά των φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα: καταναλωτικές στάσεις, αντιλήψεις και στρατηγικές αποφάσεις marketing

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Λαζαρίδης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Δήμου, Σοφία Γ. el
dc.date.issued 2015-09-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/6154
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να κατανοηθούν οι καταναλωτικές στάσεις και αντιλήψεις για τα φυσικά καλλυντικά και ειδικότερα για τα φυσικά αντηλιακά, να ερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά του αντηλιακού τους αλλά και η γνώμη τους για τις δύο κυρίαρχες ελληνικές εταιρίες παραγωγής και εμπορίας φυσικών καλλυντικών (KORRES και APIVITA) και να προκύψουν πρακτικές εφαρμογές marketing που θα βοηθήσουν περαιτέρω τις εταιρίες στην ανάπτυξή τους ή θα βοηθήσουν μία νέα εταιρία που φιλοδοξεί να μπει στον κλάδο των καλλυντικών. Επιπλέον θα ερευνηθεί ο ρόλος των δημογραφικών στοιχείων αλλά και άλλων πιο συγκεκριμένων στοιχείων, όπως η συσκευασία των προϊόντων, στην τελική επιλογή φυσικών καλλυντικών από τους καταναλωτές. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο βοήθησε να αξιολογηθούν όλοι οι παραπάνω παράγοντες. Πριν παρουσιαστούν και αναλυθούν τα στοιχεία της έρευνας, θα γίνει μια ανασκόπηση στην παρούσα βιβλιογραφία σχετικά με τον ηθικό καταναλωτισμό, τον ελληνικό κλάδο καλλυντικών, την εταιρία KORRES και την εταιρία APIVITA. Στη συνέχεια υπάρχει η ανάλυση της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε, ο τρόπος σχηματισμού του ερωτηματολογίου και η λογική πίσω από τις ερωτήσεις. Κατόπιν, μετά την λεπτομερή παρουσίαση και ανάλυση των δεδομένων της δειγματοληπτικής έρευνας, ακολουθεί ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων και η συσχέτισή τους με τη βιβλιογραφία και οι περιορισμοί της παρούσας έρευνας και οι προτάσεις για μελλοντικές έρευνες. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθεται η βιβλιογραφία με τη βοήθεια της οποίας συγγράφηκε αυτή η διπλωματική ερευνητική εργασία. el
dc.description.abstract The purpose of this research is to understand consumer attitudes and perceptions of natural cosmetics and in particular for natural sunscreens, to investigate the factors that influence consumers to buy sunscreens but also their opinion about the two major Greek companies producing and marketing natural cosmetics (KORRES and APIVITA) and bring forward practical marketing applications that will further assist companies in their growth or help a new company which aspires to enter the field of cosmetics. It will also investigate the role of demographics and other more specific items, such as product packaging, in the final selection of natural cosmetics by consumers. For this reason a questionnaire helped assess all these factors. Before presented and analyzed the survey data, the current literature on the ethical consumerism, Greek cosmetics industry, the company and the company KORRES APIVITA will be examined. Then there is the analysis of the methodology used, the mode of formation of the questionnaire and the logic behind the questions. Then, after a detailed presentation and analysis of the survey data, followed by the discussion of the results and their correlation with the literature and the limitations of this research and suggestions for future research. The last chapter presents the literature with the help of which was written this thesis. en
dc.language.iso el el
dc.subject Φυσικά καλλυντικά el
dc.subject Φυσικά αντηλιακά el
dc.subject Ηθικός καταναλωτισμός el
dc.subject KORRES en
dc.subject APIVITA en
dc.title Αγορά των φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα: καταναλωτικές στάσεις, αντιλήψεις και στρατηγικές αποφάσεις marketing el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account