Η υπο σύσταση επιχείρηση , αναμένεται να είναι μια εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης, (Ε.Π.Ε.) με αντικείμενο δραστηριότητας την παραγωγή και επεξεργασία επιτραπέζιων ελιών. Το χαρτοφυλάκιο της θα περιλαμβάνει τρία προιόντα για το διάστημα των πρώτων πέντε ετών λειτουργίας της. Ελιές μαύρες σε άλμη (κονσερβοελιά Πηλίου) , ελιές τσακιστές σε άλμη (κονσερβοελιά Πηλίου) και πάστα ελιάς. H διάθεσή τους θα γίνεται στην εγχώρια αγορά , στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών , όπως επίσης Γερμανία και Σαουδική Αραβία. Στην παραγωγική διαδικασία εφαρμόζονται δύο διεθνή συστήματα Διαχείρησης Ποιότητας που αποσκοπούν στην παροχή ασφαλών προιόντων στους καταναλωτές. Τα εν λόγω πρότυπα είναι το ISO 22000:2005 για την Υγιεινή και Ασφάλεια των τροφίμων και το ISO 9001:2008 για τη Διαχείρηση Ποιότητας σε όλα τα εταιρικά επίπεδα.Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό , απασχολούνται 11 εργαζόμενοι. Οι συνιδρυτές της επιχείρησης είναι 2 στον αριθμό και έχουν ενεργό ρόλο στη διοίκησή της.
Η επιρροή των παραγόντων Μάκρο-περιβάλλοντος είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την ομαλή επιχειρηματική δραστηριότητα. Κατόπιν σχετικής ανάλυσης προκύπτει ότι τα ασταθή Οικονομικά και Πολιτικό-Νομικά περιβάλλοντα, είναι αυτά που έχουν εντονότερη επίδραση στη νεοσύστατη επιχείρηση , το Κοινωνικο-Πολιτιστικό μέτρια και το Τεχνολογικό έχει την ασθενέστερη επίδραση.
Η επιτραπέζια ελιά αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους κλάδους της εξαγωγικής οικονομίας στην Ελλάδα σήμερα, φέρνοντας στη χώρα 450 εκατ. ευρώ, όσα και οι εξαγωγές ενός άλλου προϊόντος «πολύ περισσότερο γνωστού, της φέτας». Το 80% της εγχώριας παραγωγής των τριών ποικιλιών επιτραπέζιας ελιάς, οι πράσινες Χαλκιδικής, οι Καλαμών και η κονσερβοελιά, εξάγονται, καθώς η Ελλάδα είναι η δεύτερη εξαγωγική χώρα στον κλάδο, παγκοσμίως, και δίνει το 8% της παγκόσμιας παραγωγής ελιάς για το τραπέζι.
Μάλιστα, από το 2005 έως και σήμερα ο κλάδος έχει διπλασιάσει το μέγεθος των εξαγωγών του, στέλνοντας στο εξωτερικό 170.000 τόνους σε περισσότερες από 100 χώρες, σε σύνολο παραγωγής 200.000 τόνων. Ετσι, η επιτραπέζια ελιά, την οποία καλλιεργούν 62.000 παραγωγοί και μεταποιούν, συσκευάζουν και εμπορεύονται 100 επιχειρήσεις, αποτελεί το 9,2% των εξαγωγών ελληνικών αγροτικών προϊόντων.
Όραμα της επιχείρησης είναι η αγάπη και η διάθεση για την δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας σε συνδυασμό με τον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, ισορροπεί αρμονικά την επιθυμία να γίνει κορυφαία σε ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, συμβάλλοντας στην υγιεινή τους διατροφή. Η ελληνική ελιά θεωρείται από τις καλύτερες του κόσμου προσφέροντας ανεκτίμητες ευεργετικές ιδιότητες στον άνθρωπο, έτσι οραμα της στα επόμενα χρόνια είναι να βρίσκεται στην καθημερινή διατροφή των ανθρώπων μέσα από την κατανάλωση των προϊόντων της. Οι στρατηγικές που επιλέγει είναι στρατηγική διείσδυσης της αγοράς και στρατηγική ανάπτυξης της αγορας.
The recommendation business is expected to be a limited liability company (Ltd.) that operates the production and processing of table olives. The portfolio includes three products for the period of the first five years of operation. Black olives in brine (konservoelia Pelion), crushed olives in brine (konservoelia Pelion) and olive paste disposal will be done in Greece, in the United States market, as well as Germany and Saudi Arabia. In the production process applied international Quality Management aimed at providing safe products to consumers. These standards are the ISO 22000: 2005 for Food Safety and the ISO 9001: 2008 for Quality Management in all company levels.
Regarding human resources, employed 11 workers. The co-founders of the company are two in number and have an active role in its management.
The influence of macro-environmental factors is essential for the business. Upon analysis shows that unstable Economics and Political-Legal environments are those that have a stronger effect on start-up, the Socio-Cultural moderate and Technological has the weakest effect.
The table olive is one of the strongest sectors of the export economy in Greece today, bringing in 450 million countries. Euro, what and exports another product "much better known, feta '. 80% of domestic production of the three table olive varieties, green Halkidiki, the Kalamata olive and konservoelia exported, as Greece is the second exporting country in the industry worldwide, and gives 8% of world production of olives for the table.
Indeed, between 2005 and today the industry has doubled the size of its exports, sending abroad 170,000 tons to more than 100 countries in total production of 200,000 tons. Thus, table olives, which grow 62,000 producers and process, package and sell 100 companies is 9.2% of exports Greek agricultural products.
Vision of the company is the love and the willingness to create highly nutritional products combined with modern technology, harmoniously balances the desire to make top quality and customer service, contributing to their healthy diet. The Greek Olive considered the best in the world offering invaluable beneficial properties to humans, so it’s vision of the coming years is to be in the daily diet of humans through the consumption of its products. The strategies chosen is market penetration strategy and market development strategy.