Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας, είναι να γίνει η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια και να διερευνηθεί η επιρροή του με τα Social Media σε σχέση με την επίδρασή τους στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, θα μελετηθεί η συσχέτιση μεταξύ των παραπάνω εννοιών, οι νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών προσαρμοσμένες στην τωρινή εποχή, η επιρροή της σχέσης αυτής στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και ο ρόλος των σχολίων των καταναλωτών στην διαμόρφωση των αποφάσεών τους για την αγορά ενός προϊόντος.
Αρχικά θα πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση για την σημαντικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών διερευνώντας τη λογική πίσω από κάθε αγορά. Επίσης, θα ερευνηθεί η πιθανή επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα συναισθήματα και την συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού.
Έπειτα θα πραγματοποιηθεί πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση ερωτηματολογίου και έπειτα στατιστικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας, ενώ για τη δευτερογενή θα χρησιμοποιηθούν κλαδικές αναλύσεις. Θα γίνει ποιοτική και στατιστική ανάλυση στα αποτελέσματα της έρευνας με σκοπό την εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων που θα απαντήσουν στα ερωτήματά μας. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει η δυνατότητα επιβεβαίωσης ή διάψευσης πάγιων αντιλήψεων και ιδεών που επικρατούν σήμερα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των Social Media.
The main goal in this thesis is to study e-commerce in recent years and to investigate its influence with Social Media in relation to their impact on consumer behavior. More specifically, the correlation between the above concepts will be studied, new consumer shopping habits adapted to the present era, the influence of this relationship on consumer behavior and the role of consumer feedback in shaping their decisions to buy a product.
Initially, a literature review will be conducted on the importance of social media and the analysis of consumer behavior that explores the logic behind each market. The potential impact of social media on emotions and the behavior of the buying public will also be investigated.
Afterward it will conduct primary and secondary research. The primary research will be carried out using a questionnaire and then statistical analysis of the survey results, while for the secondary research will be used sectoral analyzes. There will be a qualitative and statistical analysis of the research results in order to search important conclusions that will answer our questions. In this way there will be the possibility of confirming or blocking fixed perceptions and ideas that prevail today in the field of e-commerce and Social Media.