HEAL DSpace

Μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Γαλάτη, Κωνσταντίνα el
dc.date.issued 2021-11-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7432
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας, είναι να γίνει η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια και να διερευνηθεί η επιρροή του με τα Social Media σε σχέση με την επίδρασή τους στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, θα μελετηθεί η συσχέτιση μεταξύ των παραπάνω εννοιών, οι νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών προσαρμοσμένες στην τωρινή εποχή, η επιρροή της σχέσης αυτής στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και ο ρόλος των σχολίων των καταναλωτών στην διαμόρφωση των αποφάσεών τους για την αγορά ενός προϊόντος. Αρχικά θα πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση για την σημαντικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών διερευνώντας τη λογική πίσω από κάθε αγορά. Επίσης, θα ερευνηθεί η πιθανή επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα συναισθήματα και την συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού. Έπειτα θα πραγματοποιηθεί πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση ερωτηματολογίου και έπειτα στατιστικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας, ενώ για τη δευτερογενή θα χρησιμοποιηθούν κλαδικές αναλύσεις. Θα γίνει ποιοτική και στατιστική ανάλυση στα αποτελέσματα της έρευνας με σκοπό την εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων που θα απαντήσουν στα ερωτήματά μας. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει η δυνατότητα επιβεβαίωσης ή διάψευσης πάγιων αντιλήψεων και ιδεών που επικρατούν σήμερα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των Social Media. el
dc.description.abstract The main goal in this thesis is to study e-commerce in recent years and to investigate its influence with Social Media in relation to their impact on consumer behavior. More specifically, the correlation between the above concepts will be studied, new consumer shopping habits adapted to the present era, the influence of this relationship on consumer behavior and the role of consumer feedback in shaping their decisions to buy a product. Initially, a literature review will be conducted on the importance of social media and the analysis of consumer behavior that explores the logic behind each market. The potential impact of social media on emotions and the behavior of the buying public will also be investigated. Afterward it will conduct primary and secondary research. The primary research will be carried out using a questionnaire and then statistical analysis of the survey results, while for the secondary research will be used sectoral analyzes. There will be a qualitative and statistical analysis of the research results in order to search important conclusions that will answer our questions. In this way there will be the possibility of confirming or blocking fixed perceptions and ideas that prevail today in the field of e-commerce and Social Media. en
dc.language.iso el el
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Αγοραστική συμπεριφορά el
dc.subject Αγοραστικές συνήθειες el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Social media en
dc.subject Consumer buying behavior en
dc.subject Shopping habits en
dc.subject E-commerce en
dc.title Μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών el
dc.title.alternative Study of the effect of e-commerce and social media on the consumer behavior of consumers en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account