Σκοπός της παρούσης Μεταπτυχιακής Μελέτης είναι η αξιοποίηση των Ανθοκομικών
Προϊόντων στις τουριστικές αγορές μέσω αναλόγων προτάσεων marketing. Ως Τουρισμό λογίζουμε τα κίνητρα των ατόμων για ταξίδια αναψυχής και ως Ανθοκομικό Τουρισμό θα λογίσουμε την έλξη αυτών των ατόμων για επίσκεψη φυσικών τοπίων με άνθη (καλλιεργήσιμες ανθοφόρες εκτάσεις, βοτανικούς κήπους,
κλπ).
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε πως αντιλαμβάνονται τον
ανθοκομικό τουρισμό, σε διάφορες χώρες ,με ποιους τρόπους αξιοποιούν τα φυσικά
τους τοπία για τουριστικούς σκοπούς, την συνεισφορά των λουλουδιών σε
ξενοδοχειακά καταλύματα και χώρους εστίασης και ποια είναι η αντίδραση των
επισκεπτών. Θα αναλύσουμε επίσης την υφιστάμενη κατάσταση για τον ανθοκομικό
τουρισμό στην Ελλάδα, εάν είναι διαδεδομένος σαν όρος στους πολίτες της χώρας
μας και επιπλέον θα εξετάσουμε αν τον συγχέουν με κάποια άλλη μορφή τουρισμού.
Στη συνέχεια θα εκπονηθεί μια δευτερογενής έρευνα με ένα ερωτηματολόγιο με
ερωτήσεις κλειστού τύπου προς το κοινό για να κατανοήσουμε τις ανάγκες του για
τον ανθοκομικό τουρισμό με στόχο να συγγραφούν προτάσεις στις οποίες θα
αναφερθούν τρόποι αξιοποίησης των φυσικών και ανθοκομικών τοπίων στην Ελλάδα
και πως να συμπεριληφθούν ανθοκομικά προϊόντα στον Τουρισμό.
The purpose of this Postgraduate Study is the utilization of Floricultural Products in
the tourist markets through similar marketing proposals.
As Tourism we consider the motivations of people for leisure travel and as Floriculture Tourism we will consider the attraction of these people to visit natural
landscapes with flowers (arable lands, botanical gardens, etc.).
In this dissertation we will analyze how they perceive floriculture tourism, in different
countries, how they use their natural landscapes for tourism purposes, the contribution
of flowers to hotel accommodation and restaurants and what is the reaction of visitors.
We will also analyze the current situation for floriculture tourism in Greece, if it is
widespread as a term among the citizens of our country and in addition we will
examine whether it is confused with some other form of tourism.
Next, a secondary survey will be conducted with a questionnaire with closed-ended
questions to the public to understand its needs for floriculture tourism in order to write
proposals that will address ways to utilize natural and floricultural landscapes in
Greece and how to include floristry products in Tourism.