HEAL DSpace

Προτάσεις Μάρκετινγκ για την αξιοποίηση των ανθοκομικών προϊόντων στις τουριστικές αγορές

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ζούνη, Γεωργία el
dc.contributor.author Μοιρισκλάβου, Γρηγορία Σ. el
dc.date.issued 2022-01-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7487
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσης Μεταπτυχιακής Μελέτης είναι η αξιοποίηση των Ανθοκομικών Προϊόντων στις τουριστικές αγορές μέσω αναλόγων προτάσεων marketing. Ως Τουρισμό λογίζουμε τα κίνητρα των ατόμων για ταξίδια αναψυχής και ως Ανθοκομικό Τουρισμό θα λογίσουμε την έλξη αυτών των ατόμων για επίσκεψη φυσικών τοπίων με άνθη (καλλιεργήσιμες ανθοφόρες εκτάσεις, βοτανικούς κήπους, κλπ). Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε πως αντιλαμβάνονται τον ανθοκομικό τουρισμό, σε διάφορες χώρες ,με ποιους τρόπους αξιοποιούν τα φυσικά τους τοπία για τουριστικούς σκοπούς, την συνεισφορά των λουλουδιών σε ξενοδοχειακά καταλύματα και χώρους εστίασης και ποια είναι η αντίδραση των επισκεπτών. Θα αναλύσουμε επίσης την υφιστάμενη κατάσταση για τον ανθοκομικό τουρισμό στην Ελλάδα, εάν είναι διαδεδομένος σαν όρος στους πολίτες της χώρας μας και επιπλέον θα εξετάσουμε αν τον συγχέουν με κάποια άλλη μορφή τουρισμού. Στη συνέχεια θα εκπονηθεί μια δευτερογενής έρευνα με ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου προς το κοινό για να κατανοήσουμε τις ανάγκες του για τον ανθοκομικό τουρισμό με στόχο να συγγραφούν προτάσεις στις οποίες θα αναφερθούν τρόποι αξιοποίησης των φυσικών και ανθοκομικών τοπίων στην Ελλάδα και πως να συμπεριληφθούν ανθοκομικά προϊόντα στον Τουρισμό. el
dc.description.abstract The purpose of this Postgraduate Study is the utilization of Floricultural Products in the tourist markets through similar marketing proposals. As Tourism we consider the motivations of people for leisure travel and as Floriculture Tourism we will consider the attraction of these people to visit natural landscapes with flowers (arable lands, botanical gardens, etc.). In this dissertation we will analyze how they perceive floriculture tourism, in different countries, how they use their natural landscapes for tourism purposes, the contribution of flowers to hotel accommodation and restaurants and what is the reaction of visitors. We will also analyze the current situation for floriculture tourism in Greece, if it is widespread as a term among the citizens of our country and in addition we will examine whether it is confused with some other form of tourism. Next, a secondary survey will be conducted with a questionnaire with closed-ended questions to the public to understand its needs for floriculture tourism in order to write proposals that will address ways to utilize natural and floricultural landscapes in Greece and how to include floristry products in Tourism. en
dc.language.iso el el
dc.subject Floriculture tourism en
dc.subject Edible flowers en
dc.subject Floriculture products en
dc.subject Floricutlure en
dc.subject Destination weddings en
dc.subject Εδώδιμα άνθη el
dc.subject Ανθοκομικός τουρισμός el
dc.subject Γάμοι προορισμού el
dc.title Προτάσεις Μάρκετινγκ για την αξιοποίηση των ανθοκομικών προϊόντων στις τουριστικές αγορές el
dc.title.alternative Marketing proposal for the utilization of floriculture products in the tourist markets en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account